Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du følger med litt! Det er bra! :)

Man må tross alt følge med litt for å vite at Bergen og Stavanger nå rykker opp.

Helt ærlig: Jeg er veldig glad for at disse to lagene rykker opp, og for at taperlaget Lørenskog nå rykker ned.

Grunnen til at jeg er glad for dette er selvsagt at det er flott at hockeynorge blir større enn å være sentrert rundt hovedstaden, i tillegg til at både Bergen og Stavanger har veldig gode publikumstall.

Så det er godt for Norge som hockeynasjon at flere lag kommer opp blant kremen.

Nå mangler det bare nordlendinger i eliteserien, me det kommer selvsagt av at det ikke er noen haller der oppe, og altså ikke lar seg gjøre å spille hockey nord for Trondheim. Det er synd, men det skal bygges 30 nye haller rundt om i landet, så om noen år så ser vi nok også nordlendinger i eliteserien.

Dette er som sagt flott for norsk hockey, for to av verdens fremste hockeynasjoner - Sverige og Finland - er land vi burde kunne konkurrere med, men noe vi ikke kan pga svært begrensede muligheter til å spille hockey her i landet. Det finnes tross alt ikke haller.

Så tro det eller ei, men jeg ønsker bergensere og stavangerfolk hjertlig velkommen til eliteserien!

Dette svaret hadde du ikke gjort regning med, tenker jeg! :)

I tillegg er det jo nå en mulighet for at jeg i løpet av neste sesong får sett både Bergen og Stavanger, to byer jeg ikke har vært i. Med unntak av Stavanger, men det er tross alt begrenset hva man husker fra russeturen vi hadde der nede for noen år siden!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96849-sierdudet/#findComment-544060
Del på andre sider

tigertrollet

Du følger med litt! Det er bra! :)

Man må tross alt følge med litt for å vite at Bergen og Stavanger nå rykker opp.

Helt ærlig: Jeg er veldig glad for at disse to lagene rykker opp, og for at taperlaget Lørenskog nå rykker ned.

Grunnen til at jeg er glad for dette er selvsagt at det er flott at hockeynorge blir større enn å være sentrert rundt hovedstaden, i tillegg til at både Bergen og Stavanger har veldig gode publikumstall.

Så det er godt for Norge som hockeynasjon at flere lag kommer opp blant kremen.

Nå mangler det bare nordlendinger i eliteserien, me det kommer selvsagt av at det ikke er noen haller der oppe, og altså ikke lar seg gjøre å spille hockey nord for Trondheim. Det er synd, men det skal bygges 30 nye haller rundt om i landet, så om noen år så ser vi nok også nordlendinger i eliteserien.

Dette er som sagt flott for norsk hockey, for to av verdens fremste hockeynasjoner - Sverige og Finland - er land vi burde kunne konkurrere med, men noe vi ikke kan pga svært begrensede muligheter til å spille hockey her i landet. Det finnes tross alt ikke haller.

Så tro det eller ei, men jeg ønsker bergensere og stavangerfolk hjertlig velkommen til eliteserien!

Dette svaret hadde du ikke gjort regning med, tenker jeg! :)

I tillegg er det jo nå en mulighet for at jeg i løpet av neste sesong får sett både Bergen og Stavanger, to byer jeg ikke har vært i. Med unntak av Stavanger, men det er tross alt begrenset hva man husker fra russeturen vi hadde der nede for noen år siden!

:)

Tjah, jeg visste at Stavanger var klar, men Bergen ble først klar i kveld da:)

Jeg tror nok de byene er veldig klare for elitespill da de har bra publikumsinteresse som du sa.

At det ikke er lag i nordnorge er igrunn ironisk med tanke på at det er mer vinter enn sommer der oppe. Men det har selvsagt med rekruttering og interesse å gjøre.

PS. Ja, jeg synes du var usedvanlig romslig i svaret ditt nå ja. Hadde ventet litt mer skittkasting fra din side

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96849-sierdudet/#findComment-544075
Del på andre sider

Tjah, jeg visste at Stavanger var klar, men Bergen ble først klar i kveld da:)

Jeg tror nok de byene er veldig klare for elitespill da de har bra publikumsinteresse som du sa.

At det ikke er lag i nordnorge er igrunn ironisk med tanke på at det er mer vinter enn sommer der oppe. Men det har selvsagt med rekruttering og interesse å gjøre.

PS. Ja, jeg synes du var usedvanlig romslig i svaret ditt nå ja. Hadde ventet litt mer skittkasting fra din side

;-)

Ja, det ble klart tidligere i kveld. Bergen slo Stavanger 7-6 på sudden!

Tja... det kommer ikke av at interessen ikke er til stede i nordnorge, men rett og slett det at det ikke finnes haller der oppe. Da lar deg seg heller ikke gjøre å spille hockey på et seriøst plan, uansett hvor mye vinter og is man har.

Neida, jeg slenger da ikke dritt om bergensere. Det ville jeg aaaaaaaaldri gjort :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96849-sierdudet/#findComment-544093
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...