Gå til innhold

Konsentrasjon av Cipramil


Gjest katta til kona

Anbefalte innlegg

Gjest katta til kona

Har gått på Cipramil siden desember. Var meget depressiv, og har merket en forbedring. Jeg har brukt Nozinan lenge i perioder for å få sove. Etter at jeg begynte med Cipramilen sover jeg aldri lenger enn 4 timer uten Nozinan. Jeg får også perioder med trøtthet, kvalme og angstanfall som jeg tror kanskje skylles bivirkninger av Cipramilen. Jeg har også hatt en skikkelig nedtur hvor jeg forsvant inn i en slags døs og var så deprimert at jeg blir skremt. Legen har målt konsentrasjonen av Cipramil og sier den ligger på ca. 200 (vet ikke ordentlig hva det betyr, bare at det er et gjennomsnitt).

Jeg har en krevende jobb og kom i en konflikt der for noen måneder siden rett etter mye vanskeligheter i privatlivet. Jeg vet at alt dette er årsaken, jeg har ingen muligheter foreløpig å gå tilbake til jobben og legen sykemelder meg. Jeg har jobbet som ekstravakt lenge ved behov, og fikk lov av lege og trygdekontor å fortsette med det. I det siste har jeg tatt enkelte nattevakter siden det har vært stort behov for det. Jeg studerer også litt, går på trening og er med i en diskusjonsgruppe om litteratur en gang i uken. Jeg bor helt alene og føler at dette er viktig for meg for å holde meg i aktivitet, og for å minske farene ved langtidssykemelding. Gjør jeg noe galt i å ta nattevakter og sove om dagen selvom jeg sliter på denne måten?

Burde jeg rapportere hvor mange vakter jeg tar til trygdekontoret? De har sagt at jeg har lov til å fortsette med en ekstra jobb selvom jeg er 100% sykemeldt fra den egentlige jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...