Gå til innhold

Dårlig samvittighet


Gjest skill

Anbefalte innlegg

Gjest skill

Sitter her og har dårlig samvittighet for alt. Har vært sykemeldt lenge, og tar et kveldskurs, trener og jobber hver 4. helg i en liten jobb som jeg har hatt ekstra i mange år. Legen anbefaler dette, trygdekontoret sier at det er greit men går med dårlig samvittighet for det. Ser andre innlegg at det er flere som gjør dette, men føler meg som trygdemisbruker. Er hele tiden redd for hva andre mener om meg, at noen melder ifra at jeg gjør noe galt. Tror at noen må mene at jeg burde kunne jobbe siden jeg kan alt det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Du KAN ko ikke kalles trygdemisbruker når trygdekontoret har godkjent det du gjør!

Noen ganger ser også de nytten i at sykmeldte holder seg litt i aktivitet til tross for plagene. Det var jo derfor de feks begyne med aktiv sykemelding. Folk skulle prøve seg LITT uten å føle seg forpliktet hvis det allikevel var mer enn de maktet.

Total inaktivitet er ikke bra. Så du gjør det helt rette. Så lenge DU har glede av denne lille jobben. Hadde den også vært et pes, så hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...