Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok ikke mange Stjernenfans som deler din oppfatning her.

Han vil nok bli kalt like mye "Judas" som en hver spiller som hopper over til en konkurrerende klubb.

dere fikk låne Lars Håkon en liten stund, så om Uffe returnerer til Norge, så ser jeg ikke noe galt i det... man er da ikke smålig...

Uffe tilførte Stjernen mye fint og godt på 80-tallet, han var sågar i søkelyset før årets sesong, men det klaffet dessverre ikke, så om han ønsker å prøve seg i F/A, så er det helt ok for meg, han vil alltid være samme Uffe som jeg fikk gleden av å se herje med motspillerne i min barndom:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96878-sierdudet/#findComment-544330
Del på andre sider

dere fikk låne Lars Håkon en liten stund, så om Uffe returnerer til Norge, så ser jeg ikke noe galt i det... man er da ikke smålig...

Uffe tilførte Stjernen mye fint og godt på 80-tallet, han var sågar i søkelyset før årets sesong, men det klaffet dessverre ikke, så om han ønsker å prøve seg i F/A, så er det helt ok for meg, han vil alltid være samme Uffe som jeg fikk gleden av å se herje med motspillerne i min barndom:-)

På diskusjonssiden på aftenposten er det selvsagt noen som hardnakket sier at han ikke lenger vil være "Uffe" dersom han går til Frisk.

Jeg forstår dem forsåvidt godt. Dersom f.eks. Serge hadde havnet i Storhamar om et par år, så hadde jeg nok skrike meg hes bare ved å bruke navnet "Judas" på kamper framover :)

Men uansett... Dette er jo mange år siden, så det blir vel noe annerledes.

I løpet av et par uker skal trener avklares, og det blir spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96878-sierdudet/#findComment-544419
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...