Gå til innhold

Sobril


Gjest skytt

Anbefalte innlegg

Gjest skytt

Hei

Har fått foreskrevet Sobril 25mg. for angst og uro, men føler kanskje at de hjelper noe mot dette, men kanskje mest imot søvnløse netter, og avslappende muskler.

Har dere noe erfaringer og dele med meg.

Hvor mye kan man ta av disse før det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker også Sobril.25 mg sendte meg rett i køya første gang jeg brukte de.De er veldig effektive mot søvnløshet samt angst og uro.Man slapper godt av når man har tatt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skytt

Jeg bruker også Sobril.25 mg sendte meg rett i køya første gang jeg brukte de.De er veldig effektive mot søvnløshet samt angst og uro.Man slapper godt av når man har tatt de.

Men har du prøvd og ta mer enn en av gangen, og har eventuelt erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sobril 25 mg er mye, og du skal ikke ta mer enn en tablett om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skytt

Sobril 25 mg er mye, og du skal ikke ta mer enn en tablett om kvelden.

Den er skrevet ut på 3 ganger daglig. Er dette alt for mye, og når det er som værst må jeg nok innrømme det har blir fler.

Hva kan isåfall skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine1365379969

Eg fikk sobril ein gong eg var veldig dårlig.. var heilt 'sprø'.. og det funka veldig bra.. fikk sovet, og var litt betre neste dag. Dersom du ikkje vil ha hangover neste dag, bør du ta dem før 20.00 på kvelden. Eg har forøvrig imovane og vallergan som evt. medisiner. Har fått anbefalt å ta dem før 20.00. Går ellers på efexor som virker veldig bra mot angst og depresjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...