eli25 Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Tror jeg trenger noen råd nå.. Leste i avisen at det har skjedd en ny voldtekt der jeg bor.Og beskrivelsen minner mye om det som skjedde med meg. Føler det kan være den samme DRITTSEKKEN. Jeg gikk aldri til politiet, men skal jeg gjøre det nå?? Det kan jo være den samme.. Noen som har råd.. Har utrolig dårlig samvittighet nå, føler at jeg har litt ansvar for dette,, 0 Siter
forbrenner Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Det var og er _ikke_ ditt ansvar. Ikke noe av det, overhode. 0 Siter
agapetos Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 hei. JA, jeg synes du skal gå til politiet og anmelde din sak. for _din egen_ skyld og kanskje det vil styrke saken til dere begge. ønsker deg lykke til og tro meg, jeg _vet_ det er vanskelig. det tok meg laaang tid før jeg turte å gå til politiet. men nå er jeg glad jeg har gjort det. lykke til. klem agapetos 0 Siter
Nica Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 eg vil òg anbefale å anmelde... anmeldte sjøl ein sak 10 år etter at det fant sted. De tok det like alvorlig da... lykke til uansett ka du bestemmer deg for.. 0 Siter
eli25 Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Skrevet 17. mars 2003 eg vil òg anbefale å anmelde... anmeldte sjøl ein sak 10 år etter at det fant sted. De tok det like alvorlig da... lykke til uansett ka du bestemmer deg for.. Takker for gode råd..Har bestemt meg. Skal til politiet i morgen.. Gruer meg enormt, men tror det er det rette. Kansje dette blir min lille form for hevn.. 0 Siter
Nica Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Takker for gode råd..Har bestemt meg. Skal til politiet i morgen.. Gruer meg enormt, men tror det er det rette. Kansje dette blir min lille form for hevn.. skjønner godt du gruer deg.. vanskelig å komme unna det.. men skal tenke på deg, og ønske deg igjen lykke til! 0 Siter
eli25 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Takker for alle rådene.. Har nå vært hos politiet. Det var ikke samme mannen, men jeg anmeldte det alikevel. Var ikke lett men nå har jeg iallefall lagt ifra meg ansvaret for dette. Så får jeg se hva som skjer.. Tusen takk alle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.