Gå til innhold

lurer på om jeg forsvinner snart..


Gjest øyunn

Anbefalte innlegg

Gjest øyunn

Jeg er en jente på sanrt 18 år som har det litt vanskelig. Jeg går på cipramil for å hjelpe meg til å ikke komme så langt ned. Men jeg har gått på det før og jeg føler at det ikke virker. Av det og kanskje en annen grunn tar jeg det ikke, men gjemmer det unna til jeg har samlet opp noen. Nå har jeg samlet opp snart 90 piller. Jeg føler meg urolig langt nede og ganske ofte ser jeg ingen utvei. Jeg hører stemmer og ser ting som andre ikke ser. Det forvirrer meg. Jeg blir oppfordret av stemmene og føler at jeg snart blir trukket ned i en annen verden. Hvordan reagerer man på 90 cipramil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest deMona

Øyunn, ikke ta 90 Cipramil. Snakk med legen din, kanskje du kan få noen andre medisiner som kan hjelpe deg bedre!? Det er mange som har det sånn som deg. Du høres ut som en smart jente, og du er bare inne i en vanskelig tid. Du kommer sikkert til å klare deg bra. Jeg kan gjerne snakke med deg jeg, hvis du vil det, jeg har det også vanskelig så jeg vet hvordan det er.

:)

deMona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyunn, ikke ta 90 Cipramil. Snakk med legen din, kanskje du kan få noen andre medisiner som kan hjelpe deg bedre!? Det er mange som har det sånn som deg. Du høres ut som en smart jente, og du er bare inne i en vanskelig tid. Du kommer sikkert til å klare deg bra. Jeg kan gjerne snakke med deg jeg, hvis du vil det, jeg har det også vanskelig så jeg vet hvordan det er.

:)

deMona

Kontakt legevakt og si at du trenger å legges inn!

Noen antipsykotiske medisiner vil antagelig være til hjelp for deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -------ikke undertegnet-----

Øyunn, ikke ta 90 Cipramil. Snakk med legen din, kanskje du kan få noen andre medisiner som kan hjelpe deg bedre!? Det er mange som har det sånn som deg. Du høres ut som en smart jente, og du er bare inne i en vanskelig tid. Du kommer sikkert til å klare deg bra. Jeg kan gjerne snakke med deg jeg, hvis du vil det, jeg har det også vanskelig så jeg vet hvordan det er.

:)

deMona

Synes du skal prate med legen din,fortelle dette som du forteller her. La legen hjelpe deg,du skal ikke ha det sånn her.

Det kan høres ut som du har vrangforestillinger og kan trenge en annen medisin som kan hjelpe deg slippe å se og høre ting.

Dessuten vil ingen ting skje om du tar overdose cipramil,du vil ikke dø av det.Men kanskje ødlegge leveren din en del,og det er svært smertefult.

For din egen skyld,fortell dette til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øyunn

Øyunn, ikke ta 90 Cipramil. Snakk med legen din, kanskje du kan få noen andre medisiner som kan hjelpe deg bedre!? Det er mange som har det sånn som deg. Du høres ut som en smart jente, og du er bare inne i en vanskelig tid. Du kommer sikkert til å klare deg bra. Jeg kan gjerne snakke med deg jeg, hvis du vil det, jeg har det også vanskelig så jeg vet hvordan det er.

:)

deMona

Jeg skal prøve å snakke med legen min, men jeg har ikke så mye tillit til henne og det er litt vanskelig. Noen ganger er alt helt svart og lite hjelper. Men andre ganger klarer jeg å se gjennom det, i noen sekunder. Det er vanskelig å styre over stemmer og skikkelser, de tar over og alt annet er langt borte. Jeg er sinnsykt redd. Det er ikke alltid jeg klarer å gå ut av rommet mitt. Men det kan være du vet hva jeg mener. Det er alltid støttende å snakke med andre som vet den mørke siden av livet er og kanskje har opplevd noe av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare.......

Jeg skal prøve å snakke med legen min, men jeg har ikke så mye tillit til henne og det er litt vanskelig. Noen ganger er alt helt svart og lite hjelper. Men andre ganger klarer jeg å se gjennom det, i noen sekunder. Det er vanskelig å styre over stemmer og skikkelser, de tar over og alt annet er langt borte. Jeg er sinnsykt redd. Det er ikke alltid jeg klarer å gå ut av rommet mitt. Men det kan være du vet hva jeg mener. Det er alltid støttende å snakke med andre som vet den mørke siden av livet er og kanskje har opplevd noe av det samme.

hva med å prøve legevakta

Kanskje det er en lege der som du synes virker ok,som du kan klare snakke litt med,så du får hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...