Gå til innhold

No er æ ruger!


_Raija_26

Anbefalte innlegg

Gjest Svale 4+3

Gratulere så masse!!

Håper det skal gå smertefritt og bekymringsfritt for dere!

Selv sliter vi med litt brunaktig utflod, men ikke i store mengder, og mangel på progesteron gjør oss litt paniske her vi sitter!!

Lykke til!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse eggene må det da bare bli barn av - kanskje to også skal du se!!!!! Jeg husker du hadde en slitsom stimuleringsperiode sist, håper det at siden alt gikk på skinner denne gang betyr at du får korrekt antall streker på testen om en 14 dagers tid!!!!

Lykke til, Raija, jeg vet hvordan du har det nå i denne verste fasen av forsøket. Pass på deg selv og klapp på magen din, dette SKAL gå bra!

Takk for varme ord!

Det skal jeg virkelig gjøre!*klappe på magen*

En deilig tanke at det er to blandinger av mæ og mannen inni der!Selv om det er veldig smått enda!

klæmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse!!

Håper det skal gå smertefritt og bekymringsfritt for dere!

Selv sliter vi med litt brunaktig utflod, men ikke i store mengder, og mangel på progesteron gjør oss litt paniske her vi sitter!!

Lykke til!!

klem fra

Tom for prog?

Har du ikke sluttet med de da?

Brunt utflod er vist ganske vanlig er det ikke?

Hoff!

No ble æ bekymra for dæ!

Skriv mer når du får vite mer!!

Lykke til!

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bærtha

Hei Raija, og gratulerer så mye. For meg som rimlig ny her så er det deilig å lese dine memorier. Gjett om jeg er spendt på dine vegne. Krysser alt jeg har for deg de neste 14 dagene, og forhåpentligvis også de neste 8-9 måndene.

Pass godt på diamantegga dine, og syng en pen nattasang for dem hver kveld.

Beste lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!!

jo ruginga går det bare bra med!!

ruger nå på 29 uken og gleder meg over masse liv i magen!

ellers er jeg frisk og rask, uten plager....

håper du stiller deg inn i rekka med oss som har vært heldig om 14 dg. raija...(c;

følger med dere alle her inne, vil jo alltid være en ufb'er...

klem fra

Kor koselig Bobla!

Æ vil aldri glemme dim historie så lett!!

Kos dæ me magen og oppdater mæ litt innimellom da!

Klæmma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Raija, og gratulerer så mye. For meg som rimlig ny her så er det deilig å lese dine memorier. Gjett om jeg er spendt på dine vegne. Krysser alt jeg har for deg de neste 14 dagene, og forhåpentligvis også de neste 8-9 måndene.

Pass godt på diamantegga dine, og syng en pen nattasang for dem hver kveld.

Beste lykkeønskninger fra

Heisann og velkommen inn i forumet!

Natta sang?

Det va jo ikke så dumt....*tenker*

Æ elske jo selv den "so ro lille mann" fra Hakkebakkeskogen.

Men det er litt med det å legge for mye følelser inn i det og før vi er sikker på at det ER noe inni der som lever og da..Prøver vel å holde meg så nøytral som mulig i denne perioden.

Men uansett var det et koselig tips Bærtha!

Den skal jeg følge vist det kommer to blå!!!*håpe*

Takk for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bærtha

Heisann og velkommen inn i forumet!

Natta sang?

Det va jo ikke så dumt....*tenker*

Æ elske jo selv den "so ro lille mann" fra Hakkebakkeskogen.

Men det er litt med det å legge for mye følelser inn i det og før vi er sikker på at det ER noe inni der som lever og da..Prøver vel å holde meg så nøytral som mulig i denne perioden.

Men uansett var det et koselig tips Bærtha!

Den skal jeg følge vist det kommer to blå!!!*håpe*

Takk for den!

Husk at vi er mange som håper for deg. Mange tanker fra hele landet går til deg nå!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Tom for prog?

Har du ikke sluttet med de da?

Brunt utflod er vist ganske vanlig er det ikke?

Hoff!

No ble æ bekymra for dæ!

Skriv mer når du får vite mer!!

Lykke til!

Klæm

Hei, har fått tak i progestan kapsler så da skal jeg ta de i alle fall frem til jeg får snakket med en lege til mandag.

Fikk beskjed fra Dr. Tanbo at jeg kunne fortsette på progestereon så lenge jeg ønsket, men skal legge inn ett innlegg etterpå med noen spørsmål!

Lykke til, og tenk ikke over det, har søkt masse her på nettet og funnet ut at det er ganske normalt med litt sånn utflod, men helga blir å tlbringe på sofaen.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom for prog?

Har du ikke sluttet med de da?

Brunt utflod er vist ganske vanlig er det ikke?

Hoff!

No ble æ bekymra for dæ!

Skriv mer når du får vite mer!!

Lykke til!

Klæm

hei mitt navn er Line jeg har hatt fem spontan aborter har fått vite at jeg mangler progesteron så dere chattet om det kan du være så snill og hjelpe meg med det hva finns på markedet av progesteron hva kan jeg bruke? gynekologen min er dårlig hjelp. please svar meg er helt nedfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...