Gå til innhold

Om verdi


Mimmy

Anbefalte innlegg

Jeg føler selv at jeg ikke er verdt noe, i og med at jeg har asperger syndrom. Det er så mye negativt med denne lidelsen, og jeg er så sliten, og jeg er et vanskelig, komplisert menneske, og kanskje det er sånn at jeg virkelig ikke er noe verdt, at verden ble et bedre sted dersom jeg ikke var der. Jeg har en funksjonshemming, den er medfødt, og jeg vet ikke om det kanskje allikevel er min skyld på et slags vis som jeg ikke har oversikt over.

Det er så vondt, jeg får ingen hjelp, jeg må vente i mange måneder, jeg vet ikke ennå egentlig hvor lenge det blir, før jeg får noen hjelp i fra noen som kan hjelpe meg å få tilrettelagt ting for meg. Jeg snakket med psykolog i dag, og hun sa at jeg ihvertfall ikke fikk noe hjelp før i juni. Og selv da, så vet jeg jo at det vil ta noe tid, fordi da må man jo kartlegge først, da, de tingene jeg trenger hjelp til. Og alltid være til bry, selv om jeg også gjør ting som er til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...