landsbyidioten Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 *hjelper* ...eh... hva da med? *klem* Jeg er forvirra. ;-/ 0 Siter
thinkerbell Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 *pip* .. det er folk på ranglere om du føler for det. *rekker over et glass rødvin* 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Jeg er forvirra. ;-/ Det er jeg også.... Noe(n) spesifikt/e du er forvirret om? *klem* 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 *pip* .. det er folk på ranglere om du føler for det. *rekker over et glass rødvin* Noen må følge meg inn dit. Jeg vet ikke veien. *rekker fram hånda, styrter rødvinen og håper på å bli tatt inn i varmen* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Noen må følge meg inn dit. Jeg vet ikke veien. *rekker fram hånda, styrter rødvinen og håper på å bli tatt inn i varmen* *holder godt i hånden* http://ranglere.shorturl.com/ bare kom du, skal passe på deg jeg 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 Det er jeg også.... Noe(n) spesifikt/e du er forvirret om? *klem* Eh... ja. En eksmann, en ekstype, mitt livs Store Kjærlighet, min beste venninnes eksmann, min ekstypes bestekompis... Need I say more??? (Indeed, maybe I do..?) Eh... *klem* 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Eh... ja. En eksmann, en ekstype, mitt livs Store Kjærlighet, min beste venninnes eksmann, min ekstypes bestekompis... Need I say more??? (Indeed, maybe I do..?) Eh... *klem* The cook, the thief, his wife and her lover? Det kan aldri gå verre enn galt! *klem* PS: you've got mail! 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 The cook, the thief, his wife and her lover? Det kan aldri gå verre enn galt! *klem* PS: you've got mail! Hurra! Greenaway liker vi. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Hurra! Greenaway liker vi. I thought it enough that you would like it! Ta en dag av gangen, og la de andre passe på seg selv! *klem* 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 I thought it enough that you would like it! Ta en dag av gangen, og la de andre passe på seg selv! *klem* Ja men når alt skjer på en gang er det ikke lett å ta en dag om gangen. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Ja men når alt skjer på en gang er det ikke lett å ta en dag om gangen. Time is nature's way of preventing everything happening at once. It doesn't work very well! :-( I slike stunder er det bedre å sitte på DOL med venner! *klem* 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Time is nature's way of preventing everything happening at once. It doesn't work very well! :-( I slike stunder er det bedre å sitte på DOL med venner! *klem* Det er et par ting jeg heller ville gjort nå enn å sitte på DOL. Men, men, sånn er livet. You can't always get what you want 0 Siter
Sør Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Det er et par ting jeg heller ville gjort nå enn å sitte på DOL. Men, men, sånn er livet. You can't always get what you want Det forstår jeg, LBI.... Akkurat nå er jeg nødt til å gjøre noe annet også. Pass på deg selv. Alt godt til deg! *klem* 0 Siter
nanna Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Eh... ja. En eksmann, en ekstype, mitt livs Store Kjærlighet, min beste venninnes eksmann, min ekstypes bestekompis... Need I say more??? (Indeed, maybe I do..?) Eh... *klem* Oooooh! 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Skrevet 16. mars 2003 Oooooh! Ja, det er litt småslitsomt. Og det er bare begynnelsen... Men men, hei forresten kjekt å se deg 0 Siter
nanna Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Ja, det er litt småslitsomt. Og det er bare begynnelsen... Men men, hei forresten kjekt å se deg I lige måde, du! 0 Siter
favn Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Eh... ja. En eksmann, en ekstype, mitt livs Store Kjærlighet, min beste venninnes eksmann, min ekstypes bestekompis... Need I say more??? (Indeed, maybe I do..?) Eh... *klem* Kjære deg, hvis det er en smule trøst - dette er universelle problemer. Girl power! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.