Gå til innhold

Brun utflod (igjen)


Gjest Nina

Anbefalte innlegg

Hei!(Legger inn innlegget på nytt, etter oppfordring fra Moen)

Nå er jeg rett og slett litt engstelig. Har aldri i mitt liv hatt noe særlig utflod, og om jeg har det så er den klar, luktfri og lite!

Men nå i det siste har jeg i det hele tatt kjent meg i elendig fysisk form, og har fått en slimete(nesten klumpete/seig) utflod med mye brunt i.Det ser ut som "tråder" eller små klumper av brunt. Lukter ikke noe spes, men ser jo helt pyton ut.

Har aldri vært nødt til å bruke truseinnlegg før,men nå er det et "must".

Hva kan dette være tegn på? Har også hatt litt smerter i underlivet.

Jeg er 25 år, har ikke sex(jomfru) og bruker ingen prevensjon.

Mensen er normal og jeg blør lite.Har lite smerter i perioden.

Er ellers frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!(Legger inn innlegget på nytt, etter oppfordring fra Moen)

Nå er jeg rett og slett litt engstelig. Har aldri i mitt liv hatt noe særlig utflod, og om jeg har det så er den klar, luktfri og lite!

Men nå i det siste har jeg i det hele tatt kjent meg i elendig fysisk form, og har fått en slimete(nesten klumpete/seig) utflod med mye brunt i.Det ser ut som "tråder" eller små klumper av brunt. Lukter ikke noe spes, men ser jo helt pyton ut.

Har aldri vært nødt til å bruke truseinnlegg før,men nå er det et "must".

Hva kan dette være tegn på? Har også hatt litt smerter i underlivet.

Jeg er 25 år, har ikke sex(jomfru) og bruker ingen prevensjon.

Mensen er normal og jeg blør lite.Har lite smerter i perioden.

Er ellers frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke har hatt samleie, så kan du ikke ha underlivsbetennelse (som kan gi blodig utflod). Jeg vet ikke helt hva utfloden betyr. Noen kan ha slikt omkring eggløsning, det er helt normalt. Men da skal det gi seg når du nærmer deg menstruasjonen. Jeg tror ikke at den dårlige allmenntilstand har noe med din utflod å gjøre, men bør du ikke søke lege når du er i så dårlig form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke har hatt samleie, så kan du ikke ha underlivsbetennelse (som kan gi blodig utflod). Jeg vet ikke helt hva utfloden betyr. Noen kan ha slikt omkring eggløsning, det er helt normalt. Men da skal det gi seg når du nærmer deg menstruasjonen. Jeg tror ikke at den dårlige allmenntilstand har noe med din utflod å gjøre, men bør du ikke søke lege når du er i så dårlig form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...