Gå til innhold

Noen som er innlagt?


Gjest stum

Anbefalte innlegg

Jeg skriver til noen som er eller hat vært innlagt. Jeg er innlagt selv, på en avdeling for spiseforstyrrelser. Jeg har vært der i snart et år, men jeg føler at folk der bare ignorerer meg og har veldig mye å gjøre, så de ikke har tid til å snakke, om nødvendig. Jeg fikk høre for noen uker siden at de faktisk hadde glemt meg siden de har så mye å gjøre. Jeg føler meg bare dum og utilpass, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er så ofte de avbryter i noe som for meg kan være ganske viktig, men som de da tydligvis ikke mener. Jeg trekker meg mer og mer tilbake og blir mer og mer stille. Nå sitter jeg mest på rommet og venter på at dagen skal passere. Jeg føler at jeg ikke har noen verdi. Jeg har aldri vært noe glad for å være der, men jeg nå vil jeg virkelig ikke. Jeg får også stadig vekk høre at jeg ikke er samarbeidsvillig og at de ikke kan hjelpe hvis jeg ikke sier noe. Det kan også gå perioder hvor jeg ikke snakker. Hvordan er det andre steder? Er det min feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...