Gå til innhold

Åpen nedentil


Gjest maiakristin

Anbefalte innlegg

Gjest maiakristin

Jeg er 30 uker gravid og er veldig hoven nedentil. Noen ganger er det til og med ekkelt å gå. Det blir bedre når jeg tar det med ro, men de ytre kjønnsleppene er kjempestore og står helt ut uansett. Etter som jeg forstår er dette normalt?

Jeg føler meg også så åpen nedentil, som om skjeden holder på å vrenges! Det er liksom fri vei rett til mitt indre. Jeg har født før og ble klippet, kuttet grodde ikke, så skjedeåpningen er litt større enn før i utgangspunktet. Men jeg syns det er ubehagelig. Er alt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maiakristin

Jeg er 30 uker gravid og er veldig hoven nedentil. Noen ganger er det til og med ekkelt å gå. Det blir bedre når jeg tar det med ro, men de ytre kjønnsleppene er kjempestore og står helt ut uansett. Etter som jeg forstår er dette normalt?

Jeg føler meg også så åpen nedentil, som om skjeden holder på å vrenges! Det er liksom fri vei rett til mitt indre. Jeg har født før og ble klippet, kuttet grodde ikke, så skjedeåpningen er litt større enn før i utgangspunktet. Men jeg syns det er ubehagelig. Er alt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Slemhinnorna svullnar(håvner) mera när man är gravid. Detta kan också gälla i underlivet. Att blygdläpparna(kjönnsleppene) är svullna kan också bero på en typ av åderbråck(åreknuter). Om besvären är stora kanskje du skall be din jordmor eller doktor att undersöka och se på dem. Tyvärr finns det inte mycket att gjöra åt detta. Att du kjänner dig "öppen" nedtill, beror säkert också på detta. Det har nog inte något med att du blivit klippt förut, att gjöra. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Slemhinnorna svullnar(håvner) mera när man är gravid. Detta kan också gälla i underlivet. Att blygdläpparna(kjönnsleppene) är svullna kan också bero på en typ av åderbråck(åreknuter). Om besvären är stora kanskje du skall be din jordmor eller doktor att undersöka och se på dem. Tyvärr finns det inte mycket att gjöra åt detta. Att du kjänner dig "öppen" nedtill, beror säkert också på detta. Det har nog inte något med att du blivit klippt förut, att gjöra. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...