Gå til innhold

angst, uro, og en liten nattHsitorie for å lette hjertet


toso

Anbefalte innlegg

Morn mitt navn er ; "verden ble ikke som jeg tenkte" ;

sitter og tenker litt på hvordan livet har blitt i forhold til hva man tenkte før. Skal ikke påsta at det er gått på tryne ; men så ikke for meg en hverdag med angst ; -sterk uro, anspenhet, smak av panikkangst 2-3 ganger osv, Men her sitter jeg altså. Tar 2 tabl. cipramil daglig, gjort det en del mnd, -- jeg så ikke selv at jeg var deprimert, - men handlingslamma kanskje, - og sittende fast i meg selv. Men okay ..kanskje han hadde rett, at det er det det heter. - Har liksom aldri sett meg selv som deprimert. Men okay. Også får jeg beskjed om at jeg har en ansgtsjukdom når jeg beskriver virkeligheten min med ; indre uro, - stor anspenthet og igjen svimmelhet. - Okay , ja kanskje jeg har angst, - .Jeg tar ca en valium om dagen for tiden, ..noen ganger 2, - når uroligheten/anspentheten øker.

Også var det å beskrive angsten da ; --ehh, - det blir ikke lett ; - nei, - jeg er ikke redd for noe, - går ikke rundt med noen sosialfobi eller annet, -- blir bare urolig og anspent og har lyst til at noe holder rundt meg - eller noe, - ...Det er min beskrivelse, - ellers har jeg lyst å legge meg under dyna,

Sliter med private forhold ; - har en datter og en samboer, men trenger mer nærhet og sex, trenger å føle at noen bryr seg mer, Jeg ser at jeg har blitt svakere for belastninger, at jeg tåler stress dårligere, - Jeg ser at dagene ikke er som jeg ønsker hele tiden, og at forholdet jeg er i skulle hatt mye mer kjærlighet og lidenskap, ..

Jeg har noen savn, noen sorger som plager meg, ..og de belastningene er vanskelige å ta, ..

SÅnn er det nå. --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...