Gå til innhold

Må kutte meg


lana1365380485

Anbefalte innlegg

lana1365380485

Jeg er en jente som kan ha en del opp og nedturer, men føler meg mest tung og trist. Som sikkert mange andre i min situasjon kutter jeg meg jevnlig for å få ut mye av den aggresjonen og fustrasjonen jeg har inni meg. Hvis jeg er sint på andre eller meg selv er det min utvei. Men andre ganger når jeg har det bra kan jeg også kutte meg, egentilg uten grunn. Det er akkurat som om jeg er avhengi og jeg føler at jeg er det også. Hvis jeg har sjangsen og noe skarpt ligger foran meg, gjør jeg det. Det er ikke alltid det er like overfladiske sår. Jeg har arr på armene og bena og blir nesten stolt av meg selv når jeg ser på det senere. Jeg snakker jevnlig med psykiater og hun sier at hvis jeg må så må jeg. Så lenge jeg har kontrollen. Noen ganger så gjør det så vondt i mange dager etterpå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg blir litt rådvill og kunne ønske at noen kunne gjøre noe. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om du må skade deg selv pga inre aggresjon og frustrasjon. Kan du få ut det i ord kan tranget minke. Du virker å være på rett vei. Fortsett du å snakke med din psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare....

Det virker som om du må skade deg selv pga inre aggresjon og frustrasjon. Kan du få ut det i ord kan tranget minke. Du virker å være på rett vei. Fortsett du å snakke med din psykiater.

Hva med å prøve finne måter å unngå å skade deg?

altså gjøre andre ting istede.

Snakk med psykiateren/psykologen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...