villrede1365380490 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei, jeg er ei jente på 30 år som etter å ha fått mitt 2. barn fikk problemer med doble hjerteslag. Har vært til lege flere ganger, og det sies at dette er noe jeg må leve med. I det siste får jeg angst når jeg kjenner antydning til dette, og føler meg helt elendig og blir deprimert i tillegg. Dette ble værre etter at min morfar døde, og jeg syns dette går mye på psyken. Har noen erfaring angående dette?Jeg har begynt å trimme litt mer, og i tillegg har jeg fått noe beroligende som jeg tar når det står på som værst. Men jeg liker egentlig ikke å ta noe for det.Vet at diagnosen ikke er farlig, men i og med at jeg nå får slike angstanfall i tillegg, syns jeg det begynner å gå på helsa løs. Blir kjempeglad hvis noen har råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97152-doble-hjerteslag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
arytmiske reidar Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Jeg er en kar på 34 år som har vært plaget av nøyaktig det samme siden jeg var ca. 26 år gammel. Jeg har vært gjennom 24-timers ekg registrering ( da hadde jeg selvfølgelig ingen anfall) og EKG under belastning, uten at noe unormalt har blitt oppdaget.Jeg blir også fortalt at dette er helt normalt, uten at jeg klarer helt å innse det.For det er jo så forferdelig ubehagelig når det står på. Jeg har kuttet ut kaffe og Cola og merker tydelig bedring etter det,men etter fuktige fester og lite søvn, kommer det "nesten" hver gang. Jeg tror også faktisk at jeg etterhvert klarer å fremprovosere disse "anfallene" rent psykisk også,fordi jeg kan ofte få det bare jeg begynner å tenke på det...hvis du skjønner hva jeg mener. Etter at jeg nå har begynnt å trene, har anfallene blitt verre, ikke under trening,men dagen etter. Hvorfor,vet jeg ikke.Heller ingen som klarer å svare på deg.Det værste nå, er angsten jeg føler i forbindelse med dette, nå syntes jeg det har gått så langt, at jeg år "angst for angsten"...jeg stoler liksomikke på det legene sier mht. dette-at det er ufarlig.-Leser det jeg kommer over på internett ( det gjør sikkert du også innbiller jeg meg) og noe av det jeg leser er beroligende mens andre ting skrevet om dette er ABSOLUTT ikke beroligende....blir snart smårar av dette!! Kontakt meg gjerne på mailaddresse: [email protected] hvis du vil "sammenligne" litt mere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97152-doble-hjerteslag/#findComment-569568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.