Gå til innhold

Stram lukt??


vibs

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er i uke 27+3, og har den siste uken merket en stram lukt når ti**er, og den er mørkegul.

Jeg drikker ganske mye vann i løpet av en dag, så jeg synes det er rart om det skulle være mangel på det! Har du evnt noen annen forklaring?

Kan ellers nevne at jeg samtidig har fått problemer med synet når det gjelder sterkt lys. Må skru av lyset på kontoret og kan nesten ikke kjøre bil om kvelden. Vet ikke om dette har noen sammenheng men.....

Takknemlig for svar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er i uke 27+3, og har den siste uken merket en stram lukt når ti**er, og den er mørkegul.

Jeg drikker ganske mye vann i løpet av en dag, så jeg synes det er rart om det skulle være mangel på det! Har du evnt noen annen forklaring?

Kan ellers nevne at jeg samtidig har fått problemer med synet når det gjelder sterkt lys. Må skru av lyset på kontoret og kan nesten ikke kjøre bil om kvelden. Vet ikke om dette har noen sammenheng men.....

Takknemlig for svar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Om urinen är koncentrerad och luktar stramt, tycker jag att du skall få den undersökt. Det kan var en urinvägsinfektion, och kräver då behandling. Angående din ändrade syn, så tycker jag att du skall ta upp detta med doktorn. Om du har förhöjt blodtryck sedan tidigare, har huvudvärk(hodepine) eller mycket ödem, skall du ringa för en undersökning med en gång. Då kan det vara tecken på hvandeskapsförgifting(svangerskapsforgifting). Förhoppningsvis, så har du inte dessa symptom och kan då avvakta tills i mogon med att få urinen undersökt.

Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Om urinen är koncentrerad och luktar stramt, tycker jag att du skall få den undersökt. Det kan var en urinvägsinfektion, och kräver då behandling. Angående din ändrade syn, så tycker jag att du skall ta upp detta med doktorn. Om du har förhöjt blodtryck sedan tidigare, har huvudvärk(hodepine) eller mycket ödem, skall du ringa för en undersökning med en gång. Då kan det vara tecken på hvandeskapsförgifting(svangerskapsforgifting). Förhoppningsvis, så har du inte dessa symptom och kan då avvakta tills i mogon med att få urinen undersökt.

Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...