Gå til innhold

Efexor - påvirker sexlyst?


Gjest Puuz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det har vært skrivd mye om det her før. Prøve et søk!

For meg så fikk jeg økt lyst, men forsinket orgasme. Derfor trodde jeg først jeg hadde mistet evnen til å få orgasme. Men en måtte bare bruke mye mer tid. Faktisk så var de (når de først kom) mye bedre enn før. DET er det eneste jeg savner ved Efexor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært skrivd mye om det her før. Prøve et søk!

For meg så fikk jeg økt lyst, men forsinket orgasme. Derfor trodde jeg først jeg hadde mistet evnen til å få orgasme. Men en måtte bare bruke mye mer tid. Faktisk så var de (når de først kom) mye bedre enn før. DET er det eneste jeg savner ved Efexor.

Takk for svar :-)

Jeg har aldri hørt at det har økt lysten før, vet du om det er en vanlig bivirkning, eller om det motsatte er vanligere?Er det skrevet om det her på Dr Online? Jeg fant ikke noe på det da jeg søkte.

mvh meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Takk for svar :-)

Jeg har aldri hørt at det har økt lysten før, vet du om det er en vanlig bivirkning, eller om det motsatte er vanligere?Er det skrevet om det her på Dr Online? Jeg fant ikke noe på det da jeg søkte.

mvh meg...

Leste at NHD en gang mente at økt sexlyst ved pillebruk like godt kunne være at lysten normaliserte seg pga at depresjonen forsvant.

Men jeg tror ikke det var tilfelle for meg. Jeg har aldri før hatt så sterk sexlyst. Og jeg har ikke bestandig vært deprimert for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Leste at NHD en gang mente at økt sexlyst ved pillebruk like godt kunne være at lysten normaliserte seg pga at depresjonen forsvant.

Men jeg tror ikke det var tilfelle for meg. Jeg har aldri før hatt så sterk sexlyst. Og jeg har ikke bestandig vært deprimert for å si det slik.

Efexor kan gi nedsatt sexlyst, men det bøhøver ikke gjelde for alle som bruker det!

Har ikke merket slike bivirkninger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...