Gå til innhold

Et ekkelt innlegg - Webmaster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Dust!

Nå må du faen skjæra meg begynne å bruke hue littegranne, dersom du syntes det innlegget var rasistisk.

Går ut fra at webbis har mer mellom øra enn deg, og derfor tar innlegget for hva det var.

Mange leser bare tittel, og den var ikke så velvalgt, men sikkert ærlig.

Mange leser bare tittel, og den var ikke så velvalgt, men sikkert ærlig.

Hvis man leser bare tittel før man klager på et innlegg så bør man vel egentlig gi den personen honnør for at han/hun i det hele tatt har klart å koble seg til internet.

Hvis du antyder at jeg har noe som helst mot jøder med din "helt sikkert ærlig" kommentar, så tar tar du selvsagt helt feil, også denne gangen.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvis man leser bare tittel før man klager på et innlegg så bør man vel egentlig gi den personen honnør for at han/hun i det hele tatt har klart å koble seg til internet.

Hvis du antyder at jeg har noe som helst mot jøder med din "helt sikkert ærlig" kommentar, så tar tar du selvsagt helt feil, også denne gangen.

Mest på spøk.

Du kommer aldri til å forstå min humor, har du noen selv ?

Hva ler du av ? Så jeg kan servere noe mer tilpasset. Hvis du ler av folk som går på trynet, så gjorde jeg det i dag og slo meg i hue mot søppelkassa. Det gikk bra med kassa !

Mest på spøk.

Du kommer aldri til å forstå min humor, har du noen selv ?

Hva ler du av ? Så jeg kan servere noe mer tilpasset. Hvis du ler av folk som går på trynet, så gjorde jeg det i dag og slo meg i hue mot søppelkassa. Det gikk bra med kassa !

Jeg ler av det meste, men tok ikke humoren der. Mulig det er jeg som er treig.

Det å tryne er faktisk ikke så morsomt når man gjør det selv. På vei til jobb søndag kveld så sklei jeg på isen og landet på ræva i en svær vanndam.

Ulv I Faarikaal

Jeg ler av det meste, men tok ikke humoren der. Mulig det er jeg som er treig.

Det å tryne er faktisk ikke så morsomt når man gjør det selv. På vei til jobb søndag kveld så sklei jeg på isen og landet på ræva i en svær vanndam.

Kan ikke bgynne å forklare for da ødelegger jeg hele greia, morsommere når folk ikke forstår.

Fint at du ikke ler av folk som skader seg, det er ikke morsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...