Gå til innhold

Redd.......................


naina1365380399

Anbefalte innlegg

naina1365380399

Hei

Jeg er ei jente på snart 23 år,som har slitt med depresjoner i mange år,siden jeg var liten.

Jeg går til lege og ei psykriatisk sykepleier,og får anti depressiva.

Men i det siste året nå,har jeg begynt å bli så redd for alt,redd for å ta tlf,redd for å ta bussen,noe som har gjort at jeg ikke klarer å komme meg til lege/psykiater.

Men jeg vet ikke hvorfor jeg er så redd,skjønner ingenting,hvis jeg skal ut med hunden,og det står noen naboer nede i veien,snur jeg og går inn for å vente til de har gått.

Hvorfor har det blitt sånn?

Jeg forstår ingenting lengre,er så lei av å være så redd,hva kan det komme av?

Kan ikke huske å ha vært sånn før,det bare liksom snek seg innpå meg.

Jeg har ingen venner som jeg kan prate med det om heller,er så forvirret...og ikke minst redd.

Håper det er noen der ute,som har opplevd noe lignende,trenger noen akuratt nå,som forstår,føler meg så ensom.

Akuratt som om jeg lever i et mørke,med triste tanker og redsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Er her jeg, hvis du trenger å prate. Jeg lider selv av angst og i likhet med deg er jeg redd for veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Skjønner du har det helt forjævlig.. Om det er en trøst vet jeg at det finnes endel her inne som sliter med mange av de samme tingene du gjør.

http://ranglere.shorturl.com/

dette er en chattekanal hvor mange fra psyk. forumet (og andre forum) møtes, velkommen skal du være.

gode tanker..ut i nattemørke til deg..fra bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naina1365380399

Er her jeg, hvis du trenger å prate. Jeg lider selv av angst og i likhet med deg er jeg redd for veldig mye.

Takk for at du svarte happy..

Setter pris på det.

Fins det ikke noe chatterom inne på disse sidene,hadde vært så greit å få prata med noen,er så uendelig ensom.....

Noen her som har sånn msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy1365380345

Er her jeg, hvis du trenger å prate. Jeg lider selv av angst og i likhet med deg er jeg redd for veldig mye.

Jeg har ikke msn dessverre :(

Men som nevnt finnes natteranglere, kanskje det kunne være en ide akkurat nå, hvis ikke er jeg ihvertfall her en stund til....

Du må gjerne prate med meg hvis du føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du svarte happy..

Setter pris på det.

Fins det ikke noe chatterom inne på disse sidene,hadde vært så greit å få prata med noen,er så uendelig ensom.....

Noen her som har sånn msn?

hei

jeg bruker msn

gi beskjed hvis du vil prate med meg. :)

jeg lytter villig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest meeeg

opplevde jeg at det var når ting bare blei værre og værre. Og til slutt fikk jeg angst av om trent alt. Nå jeg kjente røyklukt var det minnene om en voldsepisde som dukket opp eller ikke. men det lå vel til grunn for at jeg blei redd. så kunne det være et skilt på vein om jeg kjørte bil. Helt sprø ting spør du meg. men sånn er vi .. noe minner oss om noe vi har opplevd og så setter det igang en prosess for å forsvare oss. .. og som du sikkert har lest så er det den samme proesessen som finner sted når du har angst som når det kommer et dyr på veien og du ikke vil kjøre på det... du reagerer lynraskt... bare med angst er det ikke noe og reagrer på og da blir man til slutt så sliten så sliten..

jeg tålte ikke medikamenter så jeg prøvde noen urter for å få sove... det fungert fint. og så blei angsten litt lettere. du får de på apotek om du vil prøve. johannesurt eller russisk rot.. Valerina forte. kan taes 4 ganger om dagen.. de er ikke vanedannende og det fine er at da vil du orke å gå til legen og gjøre slike ting som du ellers vet at du burde gjøre.

etter å har vært hos psykolog i tre år og fått innsikt i mine problemer så slet jeg fortastt med angst i dumme situasjoner.. da ville jeg prøve noe nytt og prøvde TFT- behandling.. det er lett å lære seg og du kan hjelpe deg selv..etter et kurs hos en tankefeltterapi- pedagog.. du finner de i telefonkatalogen.

så nå har jeg aldri angst..

men redd kan jeg være for det er jo normalt..

du må ha det så vondt når du ikke orker noen ting.. og ikke møter noen mennesker som kan fortelle deg at du er mennekske som også skal ha det godt..

se om du kan komme deg til et apotek og begynne med noen urter så kan veien videre åpne seg for deg..

en anne ting som er fint er å ikke bruke for mye greier som stimulere hjernen som kaffe , sukker og nikotin... Kan du spise mer frukt og grønt er du snill mot deg selv. oft er det sånn at man er deppa når man har angst og da har man i alle fall ikke lyst på sunne saker...

men om du begynte med en frukt.. banan er foresten fin for å få sove..

håper du finner noen tråder du har lyst til å nøste her..

ha en fin dag.. se om sola skinner hos deg og titt ut av vinduet og kjenn den varmer deg!!!.. det er godt , så kan du tenke at det er person som er glad i deg og som vil deg vel som står ved din side.

klem fra en som vet hvor vondt det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...