Nyco Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 JAM JAM! god morgen godtfolk :0) Min mor skiller seg omsider fra min alkosatan far og morfar la seg ned og døde! Skal si det blei liv i leiren ja... *slurper varm god kaffe* 0 Siter
favn Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Ja, _det_ var sannelig noen grunner til å ta seg en solid morrakaffe! 0 Siter
Nyco Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Skrevet 18. mars 2003 Ja, _det_ var sannelig noen grunner til å ta seg en solid morrakaffe! Jeg registrerer at det ikke plager meg nevneverdig noen av delene. Gratulerer med dagen! *Lener meg tilbake og betrakter spetakkelet* ;0) 0 Siter
favn Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jeg registrerer at det ikke plager meg nevneverdig noen av delene. Gratulerer med dagen! *Lener meg tilbake og betrakter spetakkelet* ;0) Ingen av delene var noen bombe, kanskje? Et ulykkelig ekteskap gjør seg bedre som splittet - og at gamle mennesker dør, vel... sånn er det jo. Kondolerer likevel. Takk for hilsen :-) Og lykke til, hvis jeg kan si det slik, med sorger og nye familiekonstellasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.