Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herregud så godt det er når du blir varm på føttene av solstripa på stuegulvet, når sola blir litt tilslørt av vinterstøv på vinduene og hagen kaller med frukttrær som skal beskskjæres og plen som bør kalkes. Jeg har nesa høyt i vårsola og samler fregner mens jeg drikker svart kaffe og husker "lykken i livet" opp og ned på kneet.

Det er godt å samle minner, lagre det ene fete barnesmilet etter det andre på harddisken og se på NM i smokkspytting mens vårvinden lusker stillferdig rundt i løvhaugen.

Vi har det igrunnen forbannet godt her i vårt lille hjørne. Synd at ikke alle har det slik fredsommelig og varmt. Et annet sted i verden.......

Fortsetter under...

Varmt blir det vel andre steder i verden, og?

Hvor langt spyttes smukken? Gunda Oline klarte i alle fall 7,83 cm her om dagen, mens smukkene til conan jr. vurderer jeg å tilby til den amerikanske hæren i anledning den forestående krigen. Har du ikke tatt dekning når en av dem kommer susende, bør man ha testamentet i orden...

Ulempen er selvsagt at utskytningsplatformen må være med, og da må jeg i så fall ha en veldig god pris for at det blir aktuelt.. ;-)

bare minner deg på at jeg nemlig ikke har sett lykken i livet enda..

*snurt*

Nei hvem har vel det? Et visst filter må man vel operere med? Lykken i livet er vakker som en sommernatt, lys i gemyttet, varm i smilet og sover hele natta. Det skulle vel være god nok beskrivelse til at du holder en stund til. Og forresten.... vi mangler litt info herover også....

Nei hvem har vel det? Et visst filter må man vel operere med? Lykken i livet er vakker som en sommernatt, lys i gemyttet, varm i smilet og sover hele natta. Det skulle vel være god nok beskrivelse til at du holder en stund til. Og forresten.... vi mangler litt info herover også....

tja.. du vet jo for en utålmodig sjel jeg er O:)

Her vokser lykken også forhåpentligvis ;)

Den har iallefall forflyttet seg sørover ;)

Annonse

Så sant, så sant:-) Fugler som febrilsk renser strupen, minsten som ikke lenger er så liten, småkrypa som tiner opp i fjorårets blomsterjord, lyden av frosne kraner som åpnes langs brygga....joda, det er vår i emning - gusskjelov...det hadde jeg nesten glemt i november....

nyt dagene og nurket min venn, så får vi håpe at andre tar til vettet og lar verden få puste ut igjen

vårklem fra

tja.. du vet jo for en utålmodig sjel jeg er O:)

Her vokser lykken også forhåpentligvis ;)

Den har iallefall forflyttet seg sørover ;)

Hm...drikker bare pærebrus for tiden??

*lurer fælt*

men...sånn er det vel når man melder seg litt ut....

motf....lykke til :-)

Annonse

Hm...drikker bare pærebrus for tiden??

*lurer fælt*

men...sånn er det vel når man melder seg litt ut....

motf....lykke til :-)

Døh... jeg veit vøtt. Jeg veit litt av hvert jeg skjønneru. Hu blei aldri en jækel på SOB men gudens skal vite at vi prøvde. Jeg trur hu har litt av hvert å innrømme nå, så du får bare gå hardere på. Dem knekker sammen til slutt, bare presse litt til du *s* *motf*

Til hælja er det "Tre Kæill" du... og første natt uten jengen.... herregud *skjelve*

Så sant, så sant:-) Fugler som febrilsk renser strupen, minsten som ikke lenger er så liten, småkrypa som tiner opp i fjorårets blomsterjord, lyden av frosne kraner som åpnes langs brygga....joda, det er vår i emning - gusskjelov...det hadde jeg nesten glemt i november....

nyt dagene og nurket min venn, så får vi håpe at andre tar til vettet og lar verden få puste ut igjen

vårklem fra

Brygga ja... med båten og det velklingende navnet. Du har selvsagt ikke fortalt noen hva jeg har døpt nøtteskallet? Jeg liker jo å fremstå med litt dannelse... Har den fått navnet på plakett nå? *lurelure*

Brygga ja... med båten og det velklingende navnet. Du har selvsagt ikke fortalt noen hva jeg har døpt nøtteskallet? Jeg liker jo å fremstå med litt dannelse... Har den fått navnet på plakett nå? *lurelure*

Nei - ingen plakett enda...

Innehavern er sterkt preget av våren og står på for å spikre gallionsfiguren fast til underlaget, hvilket jo unektelig forsinker prosessen. Noe her sier meg at dette er smittsomt??

Når det gjelder dine abstinenser - så slappeta:-) Nurket overlever, og du vil være tilgjengelig dersom noen i din omgangskrets skulle få akutte anfall av dizziness:o)

Sevjen stiger, ja.

Hos meg er den nådd sånn omtrent midt på låret.

Og den bare stiger og stiger.

Snart går det vel til hodet på meg.

*Gleder meg over all spirealykken*

Hvis sevjen har nådd helt opp på låret, er det ikke lenge før den går til hodet på deg... Muuuuuhahahaha *s*.

Snart tid for tomater i drivhus og hund i bånd. Snegleplukking i plenen og hue ned og rumpa opp... på alle måter *s*

Fint at du gleder deg på mine vegne. Det gjør jeg også ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...