Gå til innhold

Takk...


Gjest Ekkel jente15 igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Ekkel jente15 igjen

Jeg vil bare si tusen takk til alle som svarte på innlegget mitt, det hjelper å føle at noen bryr seg.

Men jeg tør bare ikke å gå til en lege/helsesøster eller noe sånt. Jeg hvet ikke hvorfor. De kommer til å si det til forldrene mine og så tvinger de meg til å spise, og da raser ALT nedover. Jeg hvet jeg er vanskelig, men sånn er jeg, i veien for alle. Bare dum.......

Jeg er redd for hva de kommer til å si, kommer sikkert til å bli bundet fast i en seng og blir dyttet i mat:(

nekter det, nekter det....

Vil ikke at foreldrene mine og søstrene mine skal få vite noe mer, orker bare ikke mere, orker ingen ting!!!

Livredd jente15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet.....

Jeg skjønner at du har det tungt, men er det ikke bedre å få hjelp da. Noen å snakke med om dette her. Du vil få hjelp til å selv ta kontrollen på dette her.

Du er 15 år og livredd.

Hvor lenge har du holdt på med dette her?

Kan jeg spørre hva du er mest redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Du vil bli tatt imot på en respektfull måte. Ingen vill dytte mat i munnen din. Ofte handler ikke dette om mat men om hvordan du har det som mennesket. Det er meningen at du skal få det bedre og se deg selv slik du er. Ta kontakt! Du kommer ikke til å angre på det. Jeg ser ikke at du har noe valg heller hvis du ønsker å få det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare.....

Du burde søke hjelp.Ingen vil deg noe vondt.Og du trenger hjelp,du har det jo IKKE godt slik det er nå,ikke sant?

Søk hjelp.De vil ikke bitte deg fast til en seng,det skal _mye_ til for at noen blir bundet fast.De er lover og regler som er til for å passe på at ingen blir urettferdig behandlet.

Ikke tenk at alt blir verre,med å søke hjelp.Du trenger noen som du kan prate med,vær så snill,du fortjener et godt liv,ikke dette helvete(som du selv skrev det var).

Du har garanter mange rundt deg som bryr seg også.Ikke forsvinn...søk hjelp.

klem fra en som vil deg godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...