Zirine Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Altså - nå skal du høre her. Jeg har fått sett halvannet program av BB siden vi sist "prata", og jeg har kommet frem til følgende. Faen for noen idioter. Hun Henriette så ut som en søt og grei jente - men jeg mener HALLO, en person som faller for han totenfyren må da være totalt blottet for vurderingsevne. Jeg lurer på en ting: syns hun virkelig at han er kjekk, eller tenker hun som så at det er dårlig taktikk å kalle folk for idioter på tv - i vitneboksen? Han var da så utrolig slitsom. Hang som en klegg på Henriette - masa og styra etter oppmerksomhet og var overalt - samtidig. Nei og nei - hadde jeg vært der inne hadde jeg vært nødt til å drepe han. Så har du han "du kan bare komme til meg hvis du vil snakke, jeg er veldig analytisk av meg - jeg tenker veldig og jeg kan hjelpe de fleste" *stønn* Han så ok ut med første øyekast, men nå har det seg slik at jeg liker ikke sånne folk. Jeg liker analytiske og kloke folk, men ikke sånne "kom til meg, jeg er så klok-folk" Det var han - han hadde jeg antagelig nok også måtte gjøre kort prosess med. Også har du hun gamla. Nå vet jeg ikke hvor gammel hun er - kanskje litt eldre enn meg men uansett - fyfaen, jeg håper ikke at ungene hennes er så store at de ser på BB. Hvis jentene mine hadde sett meg valsende rundt oppi et boblebad, iført stringtruse mens jeg klår en annen dame på puppa - jeg vet bare en ting, de hadde gravd seg ned og meldt seg ut av familien på dagen. Huff. Jeg skjemmes - og jeg er ikke i slekt med henne engang. *dobbeltstønn* Så har du han danseband-duden - han fikk jeg ikke no inntrykk av egentlig - for han grein jo gjennom hele programmet. MEN han virket sympatisk og klarer helt sikkert å smelte noen ungpikehjerter - som liker dansebandmusikk. Han formidler ærlige tanker og "jeg er jo bare meg selv, nå har jeg gått på en smell og takler ikke mer" Ungpikehjerter liker følelser og ærlighet og sånt vettu - han blir ikke stemt ut med det første. Så har du hun motorsykkelberta. Hun gav et sjokkartet førsteinntrykkinntrykk - med ei mus over alle mus - har jeg hørt. Det jeg så, var da heller ordinært. Det spesielle med henne er kun fasade og image. Så har du han fyren med de brillene og alt håret hengende ned over øya. Han vil jeg gjerne ha en statusrapport for - for han så ok ut. At jeg synes det er muligens fordi han ikke åpnet kjeften hele den tiden jeg så på programmet... Her trenger jeg oppdatering. Han der fyren som blei stemt ut og som kom tilbake. Jesus Kristiansen. Hva ER det for en skrue, tenkte jeg første gangen jeg så han. I ettertid har jeg kommet til at han ER rar, men antagelig den mest normale rare der inne. Han er søt og snill og snakker mye. Ikke den skarpeste kniven i skuffa, men jeg tror han har et enkelt og godt hjerte. Og det er jo ikke å forakte. Værre var det med han duden som hadde stemt han ut, og som fikk hysteriske sjelekvaler pga det. Hvor lenge hadde de vært inne på det tidspunktet? 3 dager? Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å gråte bøtter og spann over å ha stemt noen ut etter 3 dager. Forstår de ikke at de er med på BB - at det liksom er MENINGEN at de skal stemme ut folk. At poenget er at de skal forsøke å vinne? "hvis han ryker ut pga at jeg har stemt på han - så går jeg også" Hva ER dette for no? Vel, vel - uansett, jeg vet bare en ting. Hadde det vært meg som hadde vært inni det huset, så hadde jeg blitt kasta ut i løpet av 2 dager maks tre. Jeg hadde starta som en perle på denne jord, elskverdig og sjarmerende, underholdene og morsom. Så hadde dagene gått og jeg hadde blitt surere og surere - mer kranglete og utålelig. Det hadde som sagt tatt maks 3 dager sammen med den gjengen. Hadde jeg mot formodning IKKE blitt stemt ut, så hadde jeg pakket snippeksen og reist på egenhånd. Nei, der inne hadde jeg ikke blitt gammel gitt Du får holde meg orientert. Selv glemmer jeg å se programmet - til tross for alle gode intensjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97458-babette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sambisen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 *kremt*... har du vasket huset? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97458-babette/#findComment-548872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 *kremt*... har du vasket huset? Det skal du bare drite i 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97458-babette/#findComment-548889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hehehe - MÅTTE bare lese det du skrev - og er i grunnen enig. MEN - bb for meg er enkelt - Ronnnnny! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97458-babette/#findComment-549140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg så ikke meldingen før nå. Beklager. Jeg synes totningen er litt kostelig. Og Henriette nyter oppmerksomheten. Skal se han kommer i buksa på henne snart. Men den dominerende Henrik fikser jeg ikke. "Gamla" er helt OK synes jeg. Spiller da vel ingen rolle om hun boblebader i string og tar Therese på puppene? Døtrene på 18 og 25 skal visstnok være rystet. Ha ha. Hvorfor kan ikke kvinner i 40-årene slå seg litt løs? Men jeg tror hele BB-opplegget er i ferd med å bryte sammen. En etter en vil ut av seg selv. Ronny snakker nokså stakkato. Talefeil, kanskje? Kurert stamming? Han går som en homo. Og en ting må jeg si. Pia gjør noe som er bra: Hun er veldig åpen om et tabubelagt tema, nemlig vaginisme/skrekk for samleie. Vi kan snakke om skrekk for sprøytestikk, men vi kan ikke snakke om skrekk for å få en pikk stukket inn. Derfor er det flott og modig og banebrytende at hun tør. Den sippende dansebandguttungen (sønn av en i Ole Ivars) måtte jo bare knekke. Han er ikke særlig robust (men søt).Når det er sagt, skjønner jeg godt at de backer ut. Tenk - de kan aldri være ordentlig alene. Enten er kamera eller de andre der, helst begge deler. Jeg savner Eldrebølgen. Revyen deres var kjempebra. Særlig Karl Martin som paraplystikkende dame. Et revynummer av rang! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97458-babette/#findComment-556126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.