Gå til innhold

Hvor lenge varer et blåmerke?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Noen som har peiling på hvor lenge det er vanlig å ha et gjennomsnitt blåmerke?

Jeg har et som jeg har hatt kjempelenge!! Er litt hypokonder, henger meg fort opp i sånne ting..

Kan blåmerke være et skummelt symptom på dystre sykdommer?

Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

blåmerker man får av slag/ støt osv er ufarlig og går over etter tja 2 ukers tid (kommer an på hvor stort og "hardt" man ble slått/ evt har støtt borti noe). Om man oppdgaer flere blåmerker som man ikke aner opprinnelsen til bør man sjekke dette nærmer ut hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

blåmerker man får av slag/ støt osv er ufarlig og går over etter tja 2 ukers tid (kommer an på hvor stort og "hardt" man ble slått/ evt har støtt borti noe). Om man oppdgaer flere blåmerker som man ikke aner opprinnelsen til bør man sjekke dette nærmer ut hos lege.

Takk for svar!

Jeg har bare ett, det er på puppen.. jeg vet ikke helt hvorlenge det har vært der, men det er i allfall over 1måned gammelt..

Får ganske lett blåmerker, så jeg vet ikke opprinnelsen, tenkte det kanskje var bh-spile e.l

Hvorfor bør man gå til lege? er det farlig? iiik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Takk for svar!

Jeg har bare ett, det er på puppen.. jeg vet ikke helt hvorlenge det har vært der, men det er i allfall over 1måned gammelt..

Får ganske lett blåmerker, så jeg vet ikke opprinnelsen, tenkte det kanskje var bh-spile e.l

Hvorfor bør man gå til lege? er det farlig? iiik!!

hei!

jeg er fristet til å spørre hvordan i all verden du fikk det der....(!!), men jeg skal la være.. Mange får blåmerker veldig lett, og det tar noen ganger lang tid å bli kvitt dem. Me om du ikke er plaget med dette til vanlig kan du ta det heelt med ro :)

Blåmerker uten grunn kan skyldes blodsykd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

hei!

jeg er fristet til å spørre hvordan i all verden du fikk det der....(!!), men jeg skal la være.. Mange får blåmerker veldig lett, og det tar noen ganger lang tid å bli kvitt dem. Me om du ikke er plaget med dette til vanlig kan du ta det heelt med ro :)

Blåmerker uten grunn kan skyldes blodsykd.

takk!! beroliget nå! Huff, jeg er sånn en super hypokonder innimellom.. dessuten drakk jeg pils i går, og dette er nok medvirkende til overfølsomhet&paranoia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thinkerbell

takk!! beroliget nå! Huff, jeg er sånn en super hypokonder innimellom.. dessuten drakk jeg pils i går, og dette er nok medvirkende til overfølsomhet&paranoia:)

hihi :) Kos deg med rødvin i kveld heller du, det er sunt for hjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...