Gå til innhold

Svar.....


Gjest Livredd jente15

Anbefalte innlegg

Gjest Livredd jente15

Hei, det var noen som svarte meg og spurte om hvor lenge jeg har holdt på med dette, og jeg er ikke sikker på når det begynte (har ikke telt dager), men det har vel holdt på i 1 år snart. Har blitt værre i det siste......

Og så spurte du om hva jeg var mest redd for, og det er vel å bli enda feitere enn jeg allerede er.

Jeg HATER meg selv. Sorry for at jeg er så negativ, men hvordan er man ellers når man lever i helvetet:(

-Livredd jente15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En som vet hva hun snakker om

Det er trist å leve bare i helvete,men du kan FAKTISK gjøre noe med både deg og din egen situasjon slik at du slipper å leve i helvete.

TA KONTAKT med helsesøster eller en lege, og forklar åssen du har det.Det er bedre det enn å gå rundt å bare lide i all stillhet.Selv om det er vanskelig å sette ord på tankene og følelsene dine,så gjør du deg en tjeneste med å oppsøke hjelp.Ta for eks. med disse innleggene som du har skrevet her til en person som du stoler på og snakk ham om det.

Jo mer du forteller og er samarbeidsvillig, jo lettere er det for helsesøster,lege o.l å hjelpe deg for det du sliter med.

Hvis du ikke sier noen ting, så må du bare gå rundt å lide mer, og i verste fall så skjer det at du blir tvangsinnlagt på et sykehus for sondeernæring, og det vil du vel ikke, eller?

Derfor lønner det seg å oppsøke hjelp slik at du i verste fall blir enda dårligere før det blir gjort noe med den situasjonen som du er i.Da kan dere kanskje komme fram til andre konstruktive løsninger enn at du blir innlagt på sykehuset for at dem skal fore deg opp fordi du har latt være å oppsøke hjelp mens du var såkalt "bedre"

Ting tar tid, og det tar også tid på å bli frisk og lære seg å akseptere og godta seg for den man er.Altså få bedre tro på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Hva sier foreldrene dine til deg? De har vel merket at du har blitt så tynn og sliter? Foreldre er til for å hjelpe barna sine. Fortell dem hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...