Gå til innhold

bukkirurgi?

Anbefalte innlegg

Kjære lege..

Jeg har et stort problem, det er i alle fall stort for meg.Jeg er 24 år, har fått 2 barn og nå lurer jeg på mulighetene for å få dekt bukplastiskoperasjon?Har fått en hengemage av løsskinn som jeg MÅ bli kvitt før jeg skjærer den vekk selv.Jeg tør ikke gå inn i et forhold før den er vekk!!Hater kroppen min noe innmari!Har sett at den koster 40000, noe som jeg ikke har, men jeg blir gal hvis den ikke er borte snart!Har blitt innesluttet, og sliter med psyken min.Tør omtrent ikke å gå ut for jeg føler at alle glor på den stygge magen min.Det er nesten sånn at jeg klandrer ungene for at den er blitt slik. Vet at det er feil, men allikevel...Kan noen være så snill å hjelpe meg??Vet ikke hva jeg gjør snart...Å ta livet av meg frister veldi...Tør ikke å ta d opp m legen min, d er for flaut.Kjenner alle legene på legekontoret, og det er flaut å komme til turnuskandidatene med dette.Vær så snill å hjelp meg...

Trenger hjelp, takk for at du tok deg tid til å lese dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9757-bukkirurgi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lege..

Jeg har et stort problem, det er i alle fall stort for meg.Jeg er 24 år, har fått 2 barn og nå lurer jeg på mulighetene for å få dekt bukplastiskoperasjon?Har fått en hengemage av løsskinn som jeg MÅ bli kvitt før jeg skjærer den vekk selv.Jeg tør ikke gå inn i et forhold før den er vekk!!Hater kroppen min noe innmari!Har sett at den koster 40000, noe som jeg ikke har, men jeg blir gal hvis den ikke er borte snart!Har blitt innesluttet, og sliter med psyken min.Tør omtrent ikke å gå ut for jeg føler at alle glor på den stygge magen min.Det er nesten sånn at jeg klandrer ungene for at den er blitt slik. Vet at det er feil, men allikevel...Kan noen være så snill å hjelpe meg??Vet ikke hva jeg gjør snart...Å ta livet av meg frister veldi...Tør ikke å ta d opp m legen min, d er for flaut.Kjenner alle legene på legekontoret, og det er flaut å komme til turnuskandidatene med dette.Vær så snill å hjelp meg...

Trenger hjelp, takk for at du tok deg tid til å lese dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9757-bukkirurgi/#findComment-51778
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...