Gå til innhold

Jomfruhinna


Gjest *Lure*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet selvfølgelig at man mister den ved samleie, men man kan jo også miste den uten å ha det, f.eks. ved hard trening o.l. Så derfor lurer jeg på hvorfan man vet om den er der eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet selvfølgelig at man mister den ved samleie, men man kan jo også miste den uten å ha det, f.eks. ved hard trening o.l. Så derfor lurer jeg på hvorfan man vet om den er der eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet selvfølgelig at man mister den ved samleie, men man kan jo også miste den uten å ha det, f.eks. ved hard trening o.l. Så derfor lurer jeg på hvorfan man vet om den er der eller ikke??

Man kan ta et speil og se etter. Husk, det er likevel et naturlig hull i hinnen for menstruasjonsblodet, -og størrelsen varierer fra jente til jente! .-) Hos noen er den ikke "heldekk", og atter andre må til legen for å snitte opp sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet selvfølgelig at man mister den ved samleie, men man kan jo også miste den uten å ha det, f.eks. ved hard trening o.l. Så derfor lurer jeg på hvorfan man vet om den er der eller ikke??

Man kan ta et speil og se etter. Husk, det er likevel et naturlig hull i hinnen for menstruasjonsblodet, -og størrelsen varierer fra jente til jente! .-) Hos noen er den ikke "heldekk", og atter andre må til legen for å snitte opp sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Utviklingen av jomfruhinnen er veldig forskjellig, og noen tøyes f.eks. ved bruk av tampong. Hvis det kjennes vondt når du tar en finger i skjeden er jomfruhinnen til stede. Er det ikke vondt og du kan tøye, så er den nok borte. Dog vil det alltid sitte en liten kant igjen, i all fall til første fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Utviklingen av jomfruhinnen er veldig forskjellig, og noen tøyes f.eks. ved bruk av tampong. Hvis det kjennes vondt når du tar en finger i skjeden er jomfruhinnen til stede. Er det ikke vondt og du kan tøye, så er den nok borte. Dog vil det alltid sitte en liten kant igjen, i all fall til første fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utviklingen av jomfruhinnen er veldig forskjellig, og noen tøyes f.eks. ved bruk av tampong. Hvis det kjennes vondt når du tar en finger i skjeden er jomfruhinnen til stede. Er det ikke vondt og du kan tøye, så er den nok borte. Dog vil det alltid sitte en liten kant igjen, i all fall til første fødsel.

Hvordan befinner den seg egentlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utviklingen av jomfruhinnen er veldig forskjellig, og noen tøyes f.eks. ved bruk av tampong. Hvis det kjennes vondt når du tar en finger i skjeden er jomfruhinnen til stede. Er det ikke vondt og du kan tøye, så er den nok borte. Dog vil det alltid sitte en liten kant igjen, i all fall til første fødsel.

Hvordan befinner den seg egentlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noor@lis

Man kan ta et speil og se etter. Husk, det er likevel et naturlig hull i hinnen for menstruasjonsblodet, -og størrelsen varierer fra jente til jente! .-) Hos noen er den ikke "heldekk", og atter andre må til legen for å snitte opp sin.

hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noor@lis

Man kan ta et speil og se etter. Husk, det er likevel et naturlig hull i hinnen for menstruasjonsblodet, -og størrelsen varierer fra jente til jente! .-) Hos noen er den ikke "heldekk", og atter andre må til legen for å snitte opp sin.

hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp!!!

Var du og kikket? :-)))

Tror sikkert det er MEGET sjelden det med snittinga da! Skrev det bare for å vise mangfoldet! :-)

*klapper trøstende på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjelp!!!

Var du og kikket? :-)))

Tror sikkert det er MEGET sjelden det med snittinga da! Skrev det bare for å vise mangfoldet! :-)

*klapper trøstende på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest har gjort det

Var du og kikket? :-)))

Tror sikkert det er MEGET sjelden det med snittinga da! Skrev det bare for å vise mangfoldet! :-)

*klapper trøstende på hodet*

jeg snittet opp jomfruhinna hos gynekolog fordi jeg var fir trang og samleie var umlig og det angrer jeg ikke på, nå går det helt fint. det tok bare 15 min under bedøvelse som å gå til tannlegen omtrenet.

det er ikke farlig å snitte den opp det gjør det hele mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...