Gå til innhold

visste ikke hvor jeg kunne henvende meg

Anbefalte innlegg

har fått så mye støtte her,så håper det går greit at jeg henvender meg her.

Har nå gått sykemeldt siden januar pga store deppresjoner og masse angst. jeg er ansatt som skoleassisten på en barneskole(7 klasse) var hos legen i stad,og jeg blir ikke friskmeldt på en stund(søker om innleggelse og sånn) I hvertfall er situasjonen slik at jeg ikke kommer tilbake til jobben. Savner ungene veldig mye,men må jo tenke på meg selv,ihvertall det jeg lurte på var: Har skrivd et kort brev til klassen hvor jeg skriver at jeg har hatt det veldig gøy sammen dem,at jeg har blitt gla i dem og savner dem ,og at jeg alltid vil minnes tiden sammen dem. Så spørsmålet mitt er, er det dumt av meg og skrive et sånt brev?

Håper det gikk greit at jeg henvendte meg her(?)

Hilsen en usikker Susi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97853-visste-ikke-hvor-jeg-kunne-henvende-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal skrive det brevet, jeg tror klassen din blir veldig glad for å høre fra deg. Det hadde vært mye verre om du bare hadde forsvunnet uten et ord...

Kanskje det ikke er så lurt med tanke på at de blir usikre neste gang de møter deg, fordi de synes synd på deg og vet ikke hva de skal si....

Bare en tanke

Kanskje det ikke er så lurt med tanke på at de blir usikre neste gang de møter deg, fordi de synes synd på deg og vet ikke hva de skal si....

Bare en tanke

Jeg forklarer dem ikke hva som er i veien,og jeg møter dem ikke igjen,får det var bare stilling for et år,det er det som gjør det så vanskelig og vondt det at jeg ikke møter dem igjen

Bare en tanke

Man trenger sikkert ikke utdype hvorfor en har sykefravær i et slikt lite brev, dersom man ikke ønsker det. :-)

Det er ikke dumt av deg å skrive et sånt brev. Tror elevene vil sette pris på det. Det viser at du bryr deg om dem.

Det er viktig for unger å se at en voksen bryr seg om dem.

Et brev forteller dem også at du er borte pga. en sykemelding, og at du ikke er borte fordi du ikke likte elevene.

Det høres ut som du har vært en omsorgsfull og interssert assistent. Tror kanskje elevene kommer til å savne deg, også!

Annonse

Hva med å besøke dem på skolen da, vist du er i form? Det blir vel kjekt for alle parter sikkert!

Har tenkt tanken,men det blir lissom litt ubehagelig med tanke,på alle spørsmål ogsånn både fra ungene og hun som ansatte meg.Har hu mildt sagt i vrangstrupen,men tenker tanken på å dra opp siste skoledag når de har avsluttning.

• 2 uker senere...

Jeg forklarer dem ikke hva som er i veien,og jeg møter dem ikke igjen,får det var bare stilling for et år,det er det som gjør det så vanskelig og vondt det at jeg ikke møter dem igjen

Det er jo slik med alle som jobber i skoler og barnehager. Når barna blir eldre så forsvinner de ut av systemet. Noen treffer du tilfeldigvis igjen senere, andre ser du aldri mer.

7 klassinger er vel så store at de vet hva de ikke bør spørre om. Snakk med klasseforstanderen eller noen andre på skolen og diskuter det med dem angående om du skal besøke dem.

Du må nå ihvertfall komme på skoleavslutningen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...