Gå til innhold

Trillingfødsel


Gjest DOL-bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner to stk som har født trillinger, og de lå begge et par mnd på sykehuset før fødselen, samt at barna ble tatt med planlagt keisersnitt omtrent en måned før termin.

Dette forstod jeg var den mest vanlige praksisen med trillingfødsler?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to stk som har født trillinger, og de lå begge et par mnd på sykehuset før fødselen, samt at barna ble tatt med planlagt keisersnitt omtrent en måned før termin.

Dette forstod jeg var den mest vanlige praksisen med trillingfødsler?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dol-bruker

Er du blitt detektiv nå? Nå må du slutte å herse med Hanna Sofie.

Og du da - forfølger du meg, eller? Kan jo hende jeg blir paranoid, vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dol-bruker

Er du blitt detektiv nå? Nå må du slutte å herse med Hanna Sofie.

Og du da - forfølger du meg, eller? Kan jo hende jeg blir paranoid, vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også DOL bruker

Og du da - forfølger du meg, eller? Kan jo hende jeg blir paranoid, vet du....

Huff nei, du må da ikke bli paranoid. :o) Å nei, jeg forfølger deg ikke. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også DOL bruker

Og du da - forfølger du meg, eller? Kan jo hende jeg blir paranoid, vet du....

Huff nei, du må da ikke bli paranoid. :o) Å nei, jeg forfølger deg ikke. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Ja, trillinger forløses i dagens Norge alltid ved keisersnitt. Dette fordi en normal fødsel er veldig hardt for ihvertfall den siste som skal ut. Ved keisersnitt har man den beste muligheten til å få alle levende og friske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Ja, trillinger forløses i dagens Norge alltid ved keisersnitt. Dette fordi en normal fødsel er veldig hardt for ihvertfall den siste som skal ut. Ved keisersnitt har man den beste muligheten til å få alle levende og friske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trillinger forløses i dagens Norge alltid ved keisersnitt. Dette fordi en normal fødsel er veldig hardt for ihvertfall den siste som skal ut. Ved keisersnitt har man den beste muligheten til å få alle levende og friske ut.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, trillinger forløses i dagens Norge alltid ved keisersnitt. Dette fordi en normal fødsel er veldig hardt for ihvertfall den siste som skal ut. Ved keisersnitt har man den beste muligheten til å få alle levende og friske ut.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trillinger forløses i dagens Norge alltid ved keisersnitt. Dette fordi en normal fødsel er veldig hardt for ihvertfall den siste som skal ut. Ved keisersnitt har man den beste muligheten til å få alle levende og friske ut.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trillinger forløses i dagens Norge alltid ved keisersnitt. Dette fordi en normal fødsel er veldig hardt for ihvertfall den siste som skal ut. Ved keisersnitt har man den beste muligheten til å få alle levende og friske ut.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...