Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er en 21år gammel gutt som har begynt å få antydninger til kjønnsvorter på penis. Kjæresten min har det og, og står på venteliste på operasjon. Er det noe jeg kan kjøpe og smøre på penis, eller må jeg til legen, og eventuelt operere? Forsvinner vortene av seg selv? Og sist, hva kommer kjønnsvorter av, må en bli smittet av det, eller kan det bare oppstå mellom to personer?

- ultra81

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97885-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bergens jente 26

Det er en seksuell overførbar virus.Jeg har det selv.Jeg har prøvd med et middel man bruker for å smøre på dem.

Jeg har fått dem tilbake etter flere år.SÅ de behøver ikke å forsvinne helt siden noen ligger under huden og du kan ikke se dem.Mine kom tilbake når jeg ble gravid og legen sa at hormonene mine kan frambringe det.Jeg var på frysing i dag.Man behøver ikke operasjom.Frysing koster vel en hundre lapp i tillegg til legetimen.Du burde nok ha deg en prat med dama di.Hun har nok hatt det litt gøy bak din rygg.Det blir smittet gjennom samleie og er en kjønns-sykdom.

Lykke til med praten deres ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97885-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-555557
Del på andre sider

Bergens jente 26

Det er en seksuell overførbar virus.Jeg har det selv.Jeg har prøvd med et middel man bruker for å smøre på dem.

Jeg har fått dem tilbake etter flere år.SÅ de behøver ikke å forsvinne helt siden noen ligger under huden og du kan ikke se dem.Mine kom tilbake når jeg ble gravid og legen sa at hormonene mine kan frambringe det.Jeg var på frysing i dag.Man behøver ikke operasjom.Frysing koster vel en hundre lapp i tillegg til legetimen.Du burde nok ha deg en prat med dama di.Hun har nok hatt det litt gøy bak din rygg.Det blir smittet gjennom samleie og er en kjønns-sykdom.

Lykke til med praten deres ;)

Søren jeg glemte..........

Det middelet kan du kjøpe på apoteket men du må få det på resept.Du tar sa å dypper en liten Q-tips i middelet og smører på en og en vorte.Viktig at du ikke kommer borti den friske huden og at du har vasket/tørket deg på forhånd.Jeg kan ikke bruke det middelet selv fordi jeg er gravid.Frysing er mere effektiv.Da gjør legen det for deg med flytende nitrogen.JÆVLI vondt/ømt,men verdt det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97885-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-555559
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...