En_Mamma Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Hei Det begynner å nærme seg vår her nå, men er mye vått. Du kan jo tenke deg han villmannen min åssen han ser ut når han kommer inn etter å ha lekt seg i gørra. hehe Men - er vel tegn på at han har hatt det gøy det da Ellers så går det vel greit nok her. Jeg er utålmodig etter å bli frisk her. Lå først syk i to uker, så var jeg frisk en uke, og nå har jeg gått syk og gul her i snart 3 1/2 uke. Leverbetennelse..så jeg er skikkelig påskekylling her *s* Har to gutter her som prøver så godt de kan å gjøre sitt beste her, for jeg orker jo ingenting. Jeg sprakk med den forrige røykeslutten, men nå for tida er jeg så dårlig at jeg ikke orker å røyke. Dette må jo være den beste anledningen til å klare å slutte helt å røyke. Bedre sjanse tror jeg ikke at jeg får igjen. Jobber du for tida? Skravlesjuk etter å ha holdt meg inne de siste ukene.. hehe Hils til trollungen og din kjære da Hei Anki, Så ikke den siste meldingen før nå. Stakkars deg som er syk da! Du må slutte å drikke så mye at du får leverskader ) Håper du snart blir frisk igjen. Her er det bra, gleder oss til vår og sommer. Barnet blir fem år neste helg, vi skal ha stor barnebursdag og stort familieselskap, psyker meg opp til det! Pass godt på deg selv, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98009-maikenk/page/2/#findComment-557166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.