Gå til innhold

hvordan er det?

Anbefalte innlegg

cathinka1365380177

Hvordan er det å ikke være redd tro?

redd for menn, redd for nærhet, redd for baktanker, redd for løgner, redd for at alle ar en annen mening og baktanke enn det de sier/gjør, redd for å bli hatet, redd for å svikte, redd for å vise hvem man er, redd for å vise hvor liten man er, redd for å slippe noen for nær innpå, redd for å si noe galt, redd for å gjøre noe galt, redd for å bli elsket, redd for å bli sviktet, redd for å bli snudd ryggen til , redd for å støtte seg til noen, redd for å be om hjelp, redd for å ikke strekke til,

Bare være..

Være trygg, være seg selv- og være trygg på det.

Hvordan er det å føle glede tro?

Virkelig glede, glede av å være, glede av å leve, glede av å være akkurat den man er, glede av at man vet og føler at noen trenger en, at noen er gla i en, bare fordi man er den man er.. ikke for noe man må gjør..

Hvordan er det tro? Hvordan er det å virkelig leve?

Jeg har glemt det

Jeg har vel egentlig kanskje aldri gjort det..

Er det dette som er livet?

Er det å konstant være redd? Alltid gruble og vurdere det meste, alltid være på vakt..

Er det livet å tenke at eneste måten man kan klare denne dagen på er å planlegge hvordan man skal dø? Tenke på hvor godt det skal bli bare å slippe fri..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98046-hvordan-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Du klarer å uttrykke veldig bra det mange føler her inne...

Men du..? -Får du hjelp? Er du under behandling? Det er viktig at du 'rører litt' i grumset inne i deg, skjønner du... - for å forstå deg selv bedre...

Har du kontakt med f.eks. SMI eller DIXI...? Jeg håper at du en dag kommer deg ut av 'fengselet' i deg selv...

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98046-hvordan-er-det/#findComment-553984
Del på andre sider

cathinka1365380177

Hei..

Du klarer å uttrykke veldig bra det mange føler her inne...

Men du..? -Får du hjelp? Er du under behandling? Det er viktig at du 'rører litt' i grumset inne i deg, skjønner du... - for å forstå deg selv bedre...

Har du kontakt med f.eks. SMI eller DIXI...? Jeg håper at du en dag kommer deg ut av 'fengselet' i deg selv...

*klem*

Hei!

Jo.. jeg får hjelp.

Er litt på smi og prater med ei der. Men har vanskelig for å åpne meg, og slikt..

men prøver jobbe med saken..

Er innmari skummelt rote i grumset..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98046-hvordan-er-det/#findComment-554552
Del på andre sider

Hei!

Det er en sen nattetime her, og jeg har ikke så mange kloke ord til deg.

Ville bare gi deg en klem og la deg få vite at jeg er glad i deg for at du er den du er!

Lykke er ikke nødvendigvis å smile og le. Lykken kan komme innenfra...lykken kan komme fra visdom...lykken kan komme fra tanken om døden. Eller som Camilla Collett sa: Melankoli er gleden av å være bedrøvet.

Lykken kan være så mangt. Du har din vonde historie du aldri kan endre, men det betyr ikke at du ikke kan føle lykke. Men du bør søke....både innover og utover. Og tilgi deg selv for alle dine feil. Du er bare et barn vennen. Du har masse empati for andre som lider.... prøv å se deg selv utenfra også. Så vil du kanskje bli like glad i deg selv som jeg er i deg! :)

Du er verdt masse! Vær deg selv! Og finn din egne unike vei i livet!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98046-hvordan-er-det/#findComment-556867
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...