Gå til innhold

Ekstremt fett hår

Anbefalte innlegg

guttegutt19

Jeg er en gutt på 19 år, som synes jeg har ekstremt fett hår. Jeg dusjer og vasker håret med Head-and-shoulders hver morgen. Hvis jeg ikke vasker håret en morgen, blir håret så fett at det er ekkelt og ubehagelig. Det er fett om morgenen også. Derfor vasker jeg det hver dag. Går det an å gjøre noe for at håret skal bli mindre fett? Jeg spurte mamma om det hvelper å vaske håret minder, og bare gå me fett hår en stund og kanskje vaske det annenhver dag, men hun sa at det ikke vil hjelpe. Har dere noe råd? Det er litt plagsomt å måtte vaske det hver dag. F.eks hvis jeg er på lang tur og ligger ute i telt eller noe, er et sted der det ikke er tilgang på dusj, så er det veldig ubehagelig. Noen som har råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98104-ekstremt-fett-h%C3%A5r/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg sleit med det før jeg og men....

Jeg har sluttet og gre håret mere enn nødvendig etter at jeg vasket det. Greing stimulerer hårsekkene og da blir det fortere fett. Ikke bruk no gel eller no i håret og ikke farg det. Da får ikke hodebunnen puste og da blir håret også fett. Ikke dra hendene igjennom håret hele tiden. Pass på at hodebunnen får luft og for all del ikke gå med caps. Da hjelper det nok skal du se.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98104-ekstremt-fett-h%C3%A5r/#findComment-563007
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...