Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leeeenge siden jeg har hørt/sett noe fra deg. Håper du og dine har det bra!

Skrevet

"Håper du og dine har det bra!"

Mener du ilderen? ;-)

Skrevet

"Håper du og dine har det bra!"

Mener du ilderen? ;-)

ja - egentlig så håper jeg ikke at den har det så VELDIG bra, for den bet meg! hehe

Skrevet

ja - egentlig så håper jeg ikke at den har det så VELDIG bra, for den bet meg! hehe

Hva?! Utstillingsvidunderet?

Dæver'n. Jeg har aldri blitt bitt av en ilder.

:misunnelig:

Skrevet

Hva?! Utstillingsvidunderet?

Dæver'n. Jeg har aldri blitt bitt av en ilder.

:misunnelig:

Du er rar. ;-)

Skrevet

Du er rar. ;-)

Ja, det kom jo som en bombe, Amiga. ;-)

Jeg har faktisk aldri blitt bitt av noe spennende. Det er litt underlig. Har du?

Skrevet

Ja, det kom jo som en bombe, Amiga. ;-)

Jeg har faktisk aldri blitt bitt av noe spennende. Det er litt underlig. Har du?

Nei, jeg har stukket hele hånden på en kaktus, blitt bitt i fingeren av en kakadue, bitt i ryggen av en fetter da jeg var 6 år og har hatt over 80 myggstikk på ryggen en gang, men det teller vel ikke?

Skrevet

Nei, jeg har stukket hele hånden på en kaktus, blitt bitt i fingeren av en kakadue, bitt i ryggen av en fetter da jeg var 6 år og har hatt over 80 myggstikk på ryggen en gang, men det teller vel ikke?

Hater å innrømme det, men kakaduen teller.

:grine:

Skrevet

HE HE beit den deg ;-)

Skrevet

HE HE beit den deg ;-)

Javisst! :-) - - om det var VELDIG vondt? - nei - men rart....

Gubben syns de er så fine, -jeg syns de ser ut som strekte rotter med pels på - *grøss*

Jeg har aldri vært noe dyrekjær.....

Skrevet

Hater å innrømme det, men kakaduen teller.

:grine:

Barnebarnet mitt, Eline beit meg i puppen i helga! :)

Skrevet

Barnebarnet mitt, Eline beit meg i puppen i helga! :)

Ammer du, fru flis?! :gisp:

Skrevet

Ammer du, fru flis?! :gisp:

næsj - men de stikker da enda ut! :) og hun hogg til da jeg bar henne på armen! :)

Skrevet

næsj - men de stikker da enda ut! :) og hun hogg til da jeg bar henne på armen! :)

Jaha. De stikker ut. Gni det nå riktig godt inn.

:sur:

Skrevet

Der er jaggu ingen som spør etter MEG her da..... *sur og tverr og ikke så j... langt unna*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...