Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg er en jente på 25 som har en ufattelig dårlig hårkvalitet. Det er veldig tynt og sprøtt, og i tillegg har jeg få hårstrå.. Jeg har besøkt utallelige frisører og prøvd alt av kurer osv. For ca 1 1/2 år siden ble jeg "lurt" til å prøve hairextentions. Etter at disse ble fjernet er håret mitt værre enn noen gang. Er sunn og frisk ellers med kjempe sterke fine negler(!), pleier ikke det å henge sammen på en måte? Jeg mister ikke håret, men vil styrke det.. Det ser så ille ut at jeg må gå med lue - hver dag! PS. Kan ikke klippe meg kortere.. Kan du hjelpe meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98222-lei-av-%C3%A5-v%C3%A6re-avhengig-av-lue/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes du kan kontakte fastlegen din for å sjekke at du har bra jernlager, B-vitaminer i kroppen og om du har lavt stoffskifte. Sistnevnte kan gi tørt og noen ganger tynt hår. Eventuelt kan du få henvisning til en hudlege for å utelukke hodebunns-sykdom.

Beklager sent svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...