Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Kosli å sjå dæ hær jænn! Håpe aillt står bra te me dæ!

Kanskje vi kainn ta en kopp kaffe eller nå sånt i løpet av såmmer'n? Hadd vært triveli! :o)

Hey Line :-)

Seffern kan vi ta en kopp kaffe eller to! Bli med på ei flaske vin eller ti å æ ;)

Står te med dæ da? Bor du 'utti dær'einno?

*klæms*

Hey Line :-)

Seffern kan vi ta en kopp kaffe eller to! Bli med på ei flaske vin eller ti å æ ;)

Står te med dæ da? Bor du 'utti dær'einno?

*klæms*

Heia!

Jada, bor her jeg! Litt lenger ned enn tidligere, heldigvis. Trives veldig godt!

Du skulle vært med ut sist helg - det var rålænt! ;) Vi får finne en eller annen festlig aften i løpet av sommeren eller noe sånt, kanskje? Hadde vært trivelig!

Koser meg fortsatt ;-)

Står til med deg da,Amiga?

Desverre er jeg ikke like flink med mailinga,men prøver ;) Mye morsomt du har på lager ja *s*

Keep up the good work :o)

*klæmz*

Jeg er ikke flink med denne mailinga selv heller, ikke skriving i hvert fall. Er tålelig bra i armene etter å ha innskrenket nettbruken ganske mye.

*klemz*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...