Gå til innhold

Imedeen - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ingen erfaring med dette produktet personlig, men i DET NYE(tror jeg det var. eller Norsk ukeblad) utførte de en test på 5 kvinner som hadde meget tørr hud, og alle fikk mykere hud etter 1-2 mnd. Og jeg har hørt av bekjente at "farmorer" og mødre har prøvd dette produktet meg hell. Jeg er selv plaget av tørr hud, og får små flekker med eksem (små "gåsehudflekker" som klør og flasser). Jeg ble anbefalt å prøve en olje kalt "Udo's Choice" som er en optimal oljeblandig. Jeg merket ingen forskjell etter å ha brukt den i en måned, men plutselig, etter å ha dysjet, "rullet" gammel hud av når jeg tørket meg med håndkleet. Under var ny og silkemyk hud. ta også vitaminer (spes B-vitaminer). Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98390-imedeen-erfaringer/#findComment-558157
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...