Gå til innhold

53 poeng på Goldbergs depresjonstest...


Gjest vrak

Anbefalte innlegg

Tok nettopp denne testen med utgangspunkt i hvordan jeg har følt meg de siste par ukene...

Resultatet var 53 poeng, og jeg føler meg langt nede nå. Merker at jeg føler meg mer likegyldig til de rundt meg. Jeg har lyst til å ta livet av meg, føler meg som en fiasko som ikke har noe her å gjøre. Tenker nesten hele tiden på hvordan jeg kan gjøre det, og har i grunnen planlagt det også (dette er ikke ment som en trussel). Gleden er forsvunnet ut av livet mitt, og jeg føler jeg ikke har noen fremtid. Vil skade meg selv, og tør ikke være alene fordi jeg vet at det sprekker for meg. Tror samtidig ikke jeg har godt av å bli lagt inn.

Skjønner ikke helt meningen med dette innlegget, men nå er det skrevet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Har vært der du er, og jeg er der fremdeles. De siste par årene har vært en berg- og dalbanetur. Jeg tok selv den testen i fjor vår, og scorte over 80 poeng. Det var da jeg var på mitt "mest suicidale". Det er jævlig, alt er jævlig. Men jeg tør ikke oppsøke psykolog, selv om noen av mine nærmeste ønsker at jeg gjør det. Familien vet fremdeles ikke om at det er noe galt..

Sorry, vet ikke hvorfor jeg skrev dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shhh1365380495

Hei..

Har vært der du er, og jeg er der fremdeles. De siste par årene har vært en berg- og dalbanetur. Jeg tok selv den testen i fjor vår, og scorte over 80 poeng. Det var da jeg var på mitt "mest suicidale". Det er jævlig, alt er jævlig. Men jeg tør ikke oppsøke psykolog, selv om noen av mine nærmeste ønsker at jeg gjør det. Familien vet fremdeles ikke om at det er noe galt..

Sorry, vet ikke hvorfor jeg skrev dette.

Det er bare dine øyne som kan se livet ditt arte seg fra innsiden. andre kan tolke oppleve , peke på konsekvensen av den og det valget, men andre kan også legge livet ditt bort,-gå hjem og leve sitt liv.

noen ganger har en rett til å skrike å kreve at noen skal forstå ,- DeTTE skal jeg ikke nødvendigvis klare alene.

Bare du vet hva du trenger i ditt liv, å for å holde på ditt liv-. Om så det eneste du vet er at du ikke klarer det alene, og slett ikke vet om du i det hele tatt vil klare det.

Krev at noen skal se dg, høre deg og vit at du har rett når du krever at noen skal hjelpe deg å komme inn i ditt eget liv igjen.!!

vet ikke hvorfor jeg skrev dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...