Gå til innhold

ødem i neste svangerskap


medea

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er slik at om man var svært plaget med ødem i første svangerskap, er det da overveiende sannsynlig at evt. neste svangerskap blir likt med tanke på ødem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det er slik at om man var svært plaget med ødem i første svangerskap, er det da overveiende sannsynlig at evt. neste svangerskap blir likt med tanke på ødem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Hvis du kun hadde ødemer, og dette ikke var en del av en svangerskapsforgiftning, er det mye som tyder på at du kanskje har en tendens til å få ødemer i svangerskapet. Dette kan jeg si utifra erfaring med flere års svangerskapsomsorg, ikke utifra vitenskapelige resultater. Det er langt i fra sikkert at det blir sånn neste gang også, men se ikke bort i fra muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Hvis du kun hadde ødemer, og dette ikke var en del av en svangerskapsforgiftning, er det mye som tyder på at du kanskje har en tendens til å få ødemer i svangerskapet. Dette kan jeg si utifra erfaring med flere års svangerskapsomsorg, ikke utifra vitenskapelige resultater. Det er langt i fra sikkert at det blir sånn neste gang også, men se ikke bort i fra muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun hadde ødemer, og dette ikke var en del av en svangerskapsforgiftning, er det mye som tyder på at du kanskje har en tendens til å få ødemer i svangerskapet. Dette kan jeg si utifra erfaring med flere års svangerskapsomsorg, ikke utifra vitenskapelige resultater. Det er langt i fra sikkert at det blir sånn neste gang også, men se ikke bort i fra muligheten.

Jeg var veldig plaget med vann i kroppen i det første svangerskapet mitt. Pga. at blodtrykket steg endel også var det antagelig begynnende svangerskapsforgiftning som var årsaken til at jeg var plaget av ødem (ødemer?...). Denne gangen hadde jeg ingen plager med verken vann i kroppen eller forhøyet blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun hadde ødemer, og dette ikke var en del av en svangerskapsforgiftning, er det mye som tyder på at du kanskje har en tendens til å få ødemer i svangerskapet. Dette kan jeg si utifra erfaring med flere års svangerskapsomsorg, ikke utifra vitenskapelige resultater. Det er langt i fra sikkert at det blir sånn neste gang også, men se ikke bort i fra muligheten.

Jeg var veldig plaget med vann i kroppen i det første svangerskapet mitt. Pga. at blodtrykket steg endel også var det antagelig begynnende svangerskapsforgiftning som var årsaken til at jeg var plaget av ødem (ødemer?...). Denne gangen hadde jeg ingen plager med verken vann i kroppen eller forhøyet blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...