Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke at det har noe med studielaan aa gjoere, men:

Hallo i luken! Naa har jeg ikke vaert her paa aar og dag, og saa, tilfeldigvis, naar jeg stikker innom har du gjort det samme - og til stadighet i det siste, ser jeg!

Kan se at du har hatt mye tid i det siste...Beklager.

Er ikke i form til prating for tiden (husker du rotfyllingene mine for to aar tilbake? se tannhelseforum), men ellers er det stoerre sjanse for at jeg skal ringe naa hvis du er hjemme paa dagen. Hvor lenge skal du vaere det?

Glad i deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98450-toci/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gu kor du skrikar i ovarskriftene dine!! :o)

Joda, eg e hjemme for tiden og e foreløpig sykemeldt til den 16. Har ikkje orket å ta opp kampen med sjefen og e rimelig utslitt hele meg. Så ja; eg har vært her MYE i det siste, etter å ha vært flink og holdt meg nesten helt borte i flere år. No holder vi på å jobbe i hagen, men eg eier ikkje energi så eg e inne og har pauser i ett sett og då blir eg sittende her og krangle med en eller annen på åpent eller foreldre/småbarn.. hehe..

Har dokkar fått flyttedato endå?

glad i deg og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98450-toci/#findComment-555900
Del på andre sider

Gu kor du skrikar i ovarskriftene dine!! :o)

Joda, eg e hjemme for tiden og e foreløpig sykemeldt til den 16. Har ikkje orket å ta opp kampen med sjefen og e rimelig utslitt hele meg. Så ja; eg har vært her MYE i det siste, etter å ha vært flink og holdt meg nesten helt borte i flere år. No holder vi på å jobbe i hagen, men eg eier ikkje energi så eg e inne og har pauser i ett sett og då blir eg sittende her og krangle med en eller annen på åpent eller foreldre/småbarn.. hehe..

Har dokkar fått flyttedato endå?

glad i deg og.

Ja, har forsaavidt faatt flyttedato, men husker jeg den? Nei!

Det blir helt i slutten av juni, 29. eller noe saant - tror det er meningen at flyttebilen skal komme 23. Foreloepig krangler vi om hvilket hotell vi skal bo paa den uken - maa vaere et veldig fint et, sentralt, for de lokale er jo som kjent helt fulle paa den tiden...

Maa gaa fra her litt naa, kommer tilbake siden,

klem, og grav videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98450-toci/#findComment-555912
Del på andre sider

Ja, har forsaavidt faatt flyttedato, men husker jeg den? Nei!

Det blir helt i slutten av juni, 29. eller noe saant - tror det er meningen at flyttebilen skal komme 23. Foreloepig krangler vi om hvilket hotell vi skal bo paa den uken - maa vaere et veldig fint et, sentralt, for de lokale er jo som kjent helt fulle paa den tiden...

Maa gaa fra her litt naa, kommer tilbake siden,

klem, og grav videre!

Du har rett. Tannsituasjonen din ser helt haaploes ut (hehe.. måtte bare, syns det var et fint ord)

Er det han sør-afrikaneren du går til no også? Har ingen råd å komme med, men det høres helt jævlig ut og du har min fulle sympati!

Du får se ka Carpe`n siar te svar, håper det blir en løsning på det.

Ring når du e i form te, du. Eg e no her, eg!

Hilse alle!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98450-toci/#findComment-555918
Del på andre sider

Du har rett. Tannsituasjonen din ser helt haaploes ut (hehe.. måtte bare, syns det var et fint ord)

Er det han sør-afrikaneren du går til no også? Har ingen råd å komme med, men det høres helt jævlig ut og du har min fulle sympati!

Du får se ka Carpe`n siar te svar, håper det blir en løsning på det.

Ring når du e i form te, du. Eg e no her, eg!

Hilse alle!

Har du sett svaret fra Carpe'n? Det va soeren ikkje verdt 100 kr, og ingen hjelp... Skal proeve aa ringe ham (ja, soerafrikaneren) igjen - hvis han ikkje har faatt brev fra spesialisten maa han jo ringe te han, eg kan ikkje vente lenger... Det blir bare verre og verre, dette her.

Han der spesialisten sa jo paa en maate at det va tannlegen sin feil, men samtidig, naar eg spurte om det var det, ville han ikkje si det saann rett ut - tror de e tjommier.

Kor rik tror du eg blir hvis eg soeker erstatning?

Ikke mobb tastaturet mitt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98450-toci/#findComment-556271
Del på andre sider

Har du sett svaret fra Carpe'n? Det va soeren ikkje verdt 100 kr, og ingen hjelp... Skal proeve aa ringe ham (ja, soerafrikaneren) igjen - hvis han ikkje har faatt brev fra spesialisten maa han jo ringe te han, eg kan ikkje vente lenger... Det blir bare verre og verre, dette her.

Han der spesialisten sa jo paa en maate at det va tannlegen sin feil, men samtidig, naar eg spurte om det var det, ville han ikkje si det saann rett ut - tror de e tjommier.

Kor rik tror du eg blir hvis eg soeker erstatning?

Ikke mobb tastaturet mitt!!!

Nei, eg vet ikkje. Tror tannleger generelt e veldig forsiktige med å kritisere andre tannlegers arbeid. Har vært innom noen eg og, vet du, og den ene tannen har jo bare gått fullstendig i graven på grunn av en lignende historie.

Tastaturet ditt e litt morsomt e det. Haaploes e et ord eg har lyst te å innføre i mitt daglige vokabular.. :o)

Du må gjøre nokke, hvertfall...utenom det vet eg ikkje helt ka eg ska si.

Nei, eg får gå ut igjen og rive nokke muskler i stykker. No har gravemaskinen vært her i en uke. Det så ut som et krater i hagen frem til i dag. Det ser fremdeles ut som et krater, men et litt snillere og mindre ett. Akkurat no har eg mistet troen på at det noengang kan BLI en hage.

Men du; føler med deg!

God klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98450-toci/#findComment-556295
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...