Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Politiet har funnet et lik med skrumplever, kaffebrune tenner og ekstremt slappe pupper.

Vil du gi meg et lite signal, slik at jeg vet at du er ok.

Hilsen en meget bekymret

Skrevet

Webbiiissss! Zirine slenger dritt om liket mitt! Jeg finner dette _meget_ krenkende.

:gnafser Philadelfia:

Skrevet

Webbiiissss! Zirine slenger dritt om liket mitt! Jeg finner dette _meget_ krenkende.

:lettet:

Skrevet

Over at jeg er død?!

Gmfr

Over at du selv i døden er i stand til å kommunisere med oss. :snill:

Skrevet

Døh ,,,

jeg tror jeg har funnet en ny valk i dag - det er mye mer alvorlig.

Skrevet

Døh ,,,

jeg tror jeg har funnet en ny valk i dag - det er mye mer alvorlig.

Aha. På ryggen? Ja? Pytt, pytt, Zirine, da ser du den i hvert fall ikke.

Nå skal jeg til UPC og bytte modemet. Vi hadde reparatør her i går, og da ble alt så mye verre.

:hysterisk:

Skrevet

Over at du selv i døden er i stand til å kommunisere med oss. :snill:

Jeg kommuniserer via medier. Akkurat nå er likmark nr 749 mediumet mitt. Er det dette Sandemoutysket mener med hjelpere?

Skrevet

Aha. På ryggen? Ja? Pytt, pytt, Zirine, da ser du den i hvert fall ikke.

Nå skal jeg til UPC og bytte modemet. Vi hadde reparatør her i går, og da ble alt så mye verre.

:hysterisk:

Be han prioritere riktig. Deg først, så deg - og til slutt deg. Nå!

Skrevet

Jeg kommuniserer via medier. Akkurat nå er likmark nr 749 mediumet mitt. Er det dette Sandemoutysket mener med hjelpere?

Ja, finnes andre hjelpere?

Gjest Jopppe
Skrevet

Hallo gamle skrotnisse.Du vralter omkring, ser jeg.

Skrevet

Hallo gamle skrotnisse.Du vralter omkring, ser jeg.

Ditt lille, søte, loppebefengte vidunder!

:susse masse: :-)

Skrevet

Be han prioritere riktig. Deg først, så deg - og til slutt deg. Nå!

Puh!

Selvsagt ble gikk nettforbindelsen over fra å være litt komatøs til total død etter at modemet var skifta.

Ringe UPC. Igjen.

Å, de måtte ha glemt å kjøre en oppstartsfil på oss. Det er noe de gjør etter skifte av modem. *Prøv igjen om en halv time*.

Gmfr.

Ingenting virker etter en halv time.

Ringe UPC. Ehh, ja, også var det det at ingen av UPC-kundene her på stedet har tilgang for øyeblikket. Noe med IP-adressene. De hadde bare glemt å fortelle oss dette forrige gang vi ringte. De jobber med saken.

Gmfr.

Jeg skjøt bobler i hele går.

Gmfr.

Skrevet

Puh!

Selvsagt ble gikk nettforbindelsen over fra å være litt komatøs til total død etter at modemet var skifta.

Ringe UPC. Igjen.

Å, de måtte ha glemt å kjøre en oppstartsfil på oss. Det er noe de gjør etter skifte av modem. *Prøv igjen om en halv time*.

Gmfr.

Ringe UPC. Ehh, ja, også var det det at ingen av UPC-kundene her på stedet har tilgang for øyeblikket. Noe med IP-adressene. De hadde bare glemt å fortelle oss dette forrige gang vi ringte. De jobber med saken.

Gmfr.

Gmfr.

Jeg vurderte om jeg skulle skulke forelesninga i dag, sånn for å feire at jeg er på nett igjen, men det er vissnok en kanonforeleser i dag. Så da så.

*poff*

Skrevet

Puh!

Ringe UPC. Igjen.

Gmfr.

Gmfr.

Gmfr.

Jeg har en følelse av at dette muligens ikke er det rette tidspunktet til å fortelle at linja mi funker så det suser - OG jeg har kjøpt meg ny laptop.

Ja, det har jeg :)

*styke på* :)

Skrevet

Jeg har en følelse av at dette muligens ikke er det rette tidspunktet til å fortelle at linja mi funker så det suser - OG jeg har kjøpt meg ny laptop.

Ja, det har jeg :)

*styke på* :)

Au! Laptopen svei skikkelig.

:grønn:

Jeg fryser. Pepsicup avvikles denne helga; fredag, lørdag og søndag. Det regner. Det er kaldt. Rekker såvidt hjemom mellom kampene for å skifte ut våte og kalde klær med tørre og kalde.

Er det pinglete å ta med paraply?

Skrevet

Au! Laptopen svei skikkelig.

:grønn:

Jeg fryser. Pepsicup avvikles denne helga; fredag, lørdag og søndag. Det regner. Det er kaldt. Rekker såvidt hjemom mellom kampene for å skifte ut våte og kalde klær med tørre og kalde.

Er det pinglete å ta med paraply?

Er det umulig å snike seg unna - sette nesen mot sengen og grave seg ned der?

Der trenger du ingen paraply!

Skrevet

Er det umulig å snike seg unna - sette nesen mot sengen og grave seg ned der?

Der trenger du ingen paraply!

Nei, nei, nei, jeg vil ikke snike meg unna! Det er jævlig moro. Tross alt.

Det jeg _har_ gardert meg mot, er å overvære den første kampen søndag morgen. Den skulle gå kl 8.15 hvis de kom til B-sluttspillet, og 10.15 hvis de kom til A-sluttspillet. Jeg sa til høvdingen: Jeg tar fem kamper, så trenger bare du ta én. Den første på søndag. Høvdingen kurra fornøyd og syntes jeg var snill. Høvdingen visste ikke klokkesletta. Høvdingen var ikke klar over at vi skal stille klokka fram.

Heldigvis for høvdingen er jentene i A-sluttspillet.

Skrevet

Den var ganske gammel, men god. Jeg lever ihvertfall.

Skrevet

Den var ganske gammel, men god. Jeg lever ihvertfall.

Du her??

:Dåner:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...