Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg sover og når jeg våkner, våkner jeg med stor smerte rundt nyreområdet. (fra bak på ryggen og frem til solarplexus.) Smerten er så stor, at jeg noen gang har problemmmer med og komme meg ut av senga. Har vært hoss Lege og også tatt røntgen og mamografibilder. Disse bildene visste ingenting. Jeg har ogås prøvd forskjelige medesiner, som Vioxx og Mobic. uten at noe har hjulpet meg. Smertene kommer kun i ligggestillig og når jeg sover, våkner jeg om morgenen i smerte. Det følles ut som jeg har blitt sparket i ribbena på en mådte.

Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98492-vondt-n%C3%A5r-jeg-sover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kansje dette kan hjelpe.

Kontakt en kinoslog velg henne eller han med omhu.

Be om test om du kan ha samonella - mikrober eller sopp som har gåt over i blod og musklatur.

Hold deg borte fra all mat med sukker i , les innhold i alle produkter du spiser , du vil raskt merke forskjeld etter noen dager.

Når du spiser sukker så har snyltere fest i muskler og ledd.

Prøv dette hvis det hjelper så har jeg flere gode råd.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...