Gå til innhold

reaksjon på appelsinjuice

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kan rett og slett ikke drikke appelsinjuice fordi av bare to små glass så blåser magen seg opp som en ballong. Dette er svært ubehagelig.

Det samme skjer også til en viss grad når jeg drikker pils eller spiser enkelte lakrispastiller! Dette er de produktene jeg legger merke til, hva skyldes dette?

Og hva bør jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9851-reaksjon-p%C3%A5-appelsinjuice/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kan rett og slett ikke drikke appelsinjuice fordi av bare to små glass så blåser magen seg opp som en ballong. Dette er svært ubehagelig.

Det samme skjer også til en viss grad når jeg drikker pils eller spiser enkelte lakrispastiller! Dette er de produktene jeg legger merke til, hva skyldes dette?

Og hva bør jeg gjøre med det?

Pål Sand, almenlege

Kjære stjerna.

For det første så er det ikke uvanlig å reagere med luft på de matvarene du beskriver.Hvis det evnt.skulle feile deg noe så måtte det være matvareintoleranse el.matvareallergi.Dette kan testes ut,men det viktigste er hva du selv erfarer.Som sagt høres ikke dette unormalt ut.

Pål Sand, almenlege

Kjære stjerna.

For det første så er det ikke uvanlig å reagere med luft på de matvarene du beskriver.Hvis det evnt.skulle feile deg noe så måtte det være matvareintoleranse el.matvareallergi.Dette kan testes ut,men det viktigste er hva du selv erfarer.Som sagt høres ikke dette unormalt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...