Gå til innhold

Innlegg med emosjonellt innhold. (Det var vel en bra overskrift?)


Gjest Theos

Anbefalte innlegg

Gjest Theos

Jeg har rett og slett lyst til å plassere et velrettet:BLÆÆÆH til livet mitt, og verden generellt.

Jeg er lei av å leve i et depresjonsvakum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Theos

Hmmm... flott overskrift, men magert innhold... *s* Si noe mer da vel, siden overskriften er så bra!

Hmm...godt poeng frosken. Bare at jeg føler jeg repeterer meg selv til det kjedsommelige her på forum Har liksom ikke noe nytt å komme med.

Men, du har aldeles rett; denne gang var overskriften vesentlig bedre enn innholdet.

:-)

*Klemmer frosken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra overskrift, og kort og konsist innhold!

Glad for å ha deg tilbake på forumet, Theos. Lenge siden sist.

Sender deg en antidepresjonsklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...godt poeng frosken. Bare at jeg føler jeg repeterer meg selv til det kjedsommelige her på forum Har liksom ikke noe nytt å komme med.

Men, du har aldeles rett; denne gang var overskriften vesentlig bedre enn innholdet.

:-)

*Klemmer frosken*

Synes ikke du repeterer deg selv ... Tror det er mer sannsynlig at du blir lei deg selv og dine egne tanker/følelser, enn at vi gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...