Gå til innhold

Nå skal jeg slutte...........igjen.

Anbefalte innlegg

Ja, det skal jeg. Har bestemt meg. Er 35, og har røykt i 20 av dem. Nå får det holde.

Vil ikke røyke resten av livet. Og en gang må jeg jo slutte. Så nå skal jeg ta opp kampen igjen.

Har noen slutteforsøk fra før.

Det lengste holdt i 5 uker. Gikk da på zyban, men var så innmari deprimert at det bare var å begynne igjen.

Skal prøve zyban igjen, for jeg synes de virka mot røyksuget. Håper bare ikke jeg blir så deppa igjen. Men håper jeg står bedre rustet denne gangen.

Har også lest boka til Allen Carr, og kommer til å bla opp i den når det røyner på.

Så denne påsken er det røkeslutt som gjelder.

Som en venninne av meg sa:

hun kom alldri til å begynne å røyke igjen for det var så jævlig å slutte. Så derfor sluttet hun bare den ene gangen.

Er jo noe å ta med seg de ordene da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98601-n%C3%A5-skal-jeg-slutteigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zyban

Et vennepar av meg var på røykesluttsamtale i forbindelse med bruk av Zyban hos legen sin her om dagen.

Da nevnte han noe om noen nye tabeletter som var kommet ... han fikk ikke tak i kontaktpersonen sin, for de ville gjerne høre mer om disse tabelettene (de sliter noe j*****)

Bare et tips hvis du plages av Zyban, spør din lege om han har hørt noe om disse nye tabelettene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...