heidi2 Skrevet 16. november 2000 Skrevet 16. november 2000 HEI Jeg utdannet meg innen helse sektoren, angret allerede det siste året på skolen. Er det muligheter for meg å få omskolering? Det jeg trenger er ett år på skole, men jeg har ikke råd til å betale det selv. Er nå sykemeldt og ønsker å ta utdannelse mens jeg er sykemeldt. Er det mulig? Er sykemeldt fordi jeg føler meg "utbrent", ønsker ikke å gå tilbake i mitt yrke. 0 Siter
heidi2 Skrevet 16. november 2000 Forfatter Skrevet 16. november 2000 HEI Jeg utdannet meg innen helse sektoren, angret allerede det siste året på skolen. Er det muligheter for meg å få omskolering? Det jeg trenger er ett år på skole, men jeg har ikke råd til å betale det selv. Er nå sykemeldt og ønsker å ta utdannelse mens jeg er sykemeldt. Er det mulig? Er sykemeldt fordi jeg føler meg "utbrent", ønsker ikke å gå tilbake i mitt yrke. 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Kjære heidi. Det vanlige er at du under aktiv behandling kan sykmeldes i inntil 1 år.Hvis du ikke blir bra av dine plager,kan da du og legen din søke om attføring/omskolering.Det er Trygdekontoret som avgjør om du er berettiget til dette.Du kan ikke ta utdannelsen når du går sykmeldt.Erfaringsmessig kan det være vanskelig,men ikke umulig å få attføring grunnet utbrenthet. 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Kjære heidi. Det vanlige er at du under aktiv behandling kan sykmeldes i inntil 1 år.Hvis du ikke blir bra av dine plager,kan da du og legen din søke om attføring/omskolering.Det er Trygdekontoret som avgjør om du er berettiget til dette.Du kan ikke ta utdannelsen når du går sykmeldt.Erfaringsmessig kan det være vanskelig,men ikke umulig å få attføring grunnet utbrenthet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.