Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har diabetes, og her om dagen satt jeg med lavt blodsukker..det var så lavt at jeg ikke klarte å lese det som stod på tv-skjermen. Holdt på å spise da dette skjedde, for å få blodsukkeret opp.. Plutselig fikk jeg ukontrollerte rykninger i hodet, som gikk videre til hendene, og etter det husker jeg ingenting.. Da jeg kom til meg selv igjen hadde jeg bitt meg selv i tunga og spytta ut maten jeg hadde i munnen... Er ikke sikker på om dette kan ha vært insulinsjokk eller om det er epilepsi.. Er det noen som kan hjelpe meg? Er rimelig fortvilt.. Tør ikke ta insulin før jeg har funnet ut hva som skjedde... På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98627-epilepsi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...