Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg postet denne meldingen på et lingnende utenlansk forum....Er du enig i det denne legen sier?

ville gjerne ha en "second opinion"

Meldingen: i got my testosterone level measured some time ago. i got 12pg/dl.(it did only stand 12 but pg/dl must be the right scale dont you think?)i was 19 when i measured. Dont u think my testolevel is to low for my age?( i find it very difficult to gain muscle, the past 2 years i have gained alot of fat, which i dindt have any problems with before) now at 20 i almost dont have any beard growth either.

Svar: Yes, It is low.... you need free testosterone and bound testosterone levels. If you take anabolics you will drive your own testo levels down and can exhaust the system. You need to see an internest pronto.

Jeg trener med vekter og dette irriterer meg.(jeg har ikke drevet med noe steorider om du skulle mistenke det)

Ps! Går det ikke ann å henvende seg direkte til en hormonspesialist for denne typen saker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9865-lave-verdier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg postet denne meldingen på et lingnende utenlansk forum....Er du enig i det denne legen sier?

ville gjerne ha en "second opinion"

Meldingen: i got my testosterone level measured some time ago. i got 12pg/dl.(it did only stand 12 but pg/dl must be the right scale dont you think?)i was 19 when i measured. Dont u think my testolevel is to low for my age?( i find it very difficult to gain muscle, the past 2 years i have gained alot of fat, which i dindt have any problems with before) now at 20 i almost dont have any beard growth either.

Svar: Yes, It is low.... you need free testosterone and bound testosterone levels. If you take anabolics you will drive your own testo levels down and can exhaust the system. You need to see an internest pronto.

Jeg trener med vekter og dette irriterer meg.(jeg har ikke drevet med noe steorider om du skulle mistenke det)

Ps! Går det ikke ann å henvende seg direkte til en hormonspesialist for denne typen saker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9865-lave-verdier/#findComment-52213
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...