Gå til innhold

Er fødselen snart i gang


camo

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 37+3 og har en del sterke sammentrekninger. I natt tok jeg tiden mellom dem i ca en time og da var det 8 minutter mellom hver. Hadde kraftige menssmerter når sammentrekningene varte, men hadde også litt vondt mellom sammentrekningene. Har vondt nederst i magen hele tiden nå. Føles liksom ut som jeg har en betennelse der. Er det vanlig å ha vondt sånn hele tiden? Tror du fødselen kan være nær siden jeg har så kraftige kynnere? Har hatt kynnere siden ca 20 uke, men de har aldri vært så kraftige som nå. Verken slimproppen eller vannet har gått. Håper noe er igang for jeg vil så gjerne ha det overstått.

Klem meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nå i uke 37+3 og har en del sterke sammentrekninger. I natt tok jeg tiden mellom dem i ca en time og da var det 8 minutter mellom hver. Hadde kraftige menssmerter når sammentrekningene varte, men hadde også litt vondt mellom sammentrekningene. Har vondt nederst i magen hele tiden nå. Føles liksom ut som jeg har en betennelse der. Er det vanlig å ha vondt sånn hele tiden? Tror du fødselen kan være nær siden jeg har så kraftige kynnere? Har hatt kynnere siden ca 20 uke, men de har aldri vært så kraftige som nå. Verken slimproppen eller vannet har gått. Håper noe er igang for jeg vil så gjerne ha det overstått.

Klem meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Om du skulle gå i fødsel nå, så er det såpass nær termin at det ikke medbringer problemer. Det du kjenner, kan være modningsrier, som kun fører til at livmorhalsen modnes og blir klar for fødsel. Du skal ikke se bort i fra at du kan ha en urinveisinfeksjon utifra de beskrivelsene du kommer med om smertene nederst i magen. Kanskje du skal 'få noen til å se litt nærmere på urinen din neste gang du er på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Om du skulle gå i fødsel nå, så er det såpass nær termin at det ikke medbringer problemer. Det du kjenner, kan være modningsrier, som kun fører til at livmorhalsen modnes og blir klar for fødsel. Du skal ikke se bort i fra at du kan ha en urinveisinfeksjon utifra de beskrivelsene du kommer med om smertene nederst i magen. Kanskje du skal 'få noen til å se litt nærmere på urinen din neste gang du er på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...